Ν. Κεραμέως: Αγωγή κατά της απεργίας της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση

Ν. Κεραμέως: Αγωγή κατά της απεργίας της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση

Ν. Κεραμέως: Αγωγή κατά της απεργίας της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1824 ΦΟΡΕΣ

Αγωγή κατά της ΑΔΕΔΥ ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατέθεσε χθες η υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η απεργία – αποχή διαρκείας που κήρυξε ο συνδικαλιστικός φορέας από τις διαδικασίες αξιολόγησης στο Δημόσιο.

Στην ανακοίνωση του υπουργείου Εσωτερικών σημειώνεται ότι με την απόφαση αυτή «η ΑΔΕΔΥ ουσιαστικά αρνείται την εφαρμογή του σχετικού νόμου (4940/2022)» ενώ από τον Μάρτιο του 2023 και μετά το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών έχει κατ’ επανάληψη κρίνει παράνομη ή και καταχρηστική την εκάστοτε αναλογη απόφαση της ΑΔΕΔΥ.

Ακόμη επισημαίνεται ότι το σύστημα αξιολόγησης – στοχοθεσίας συνιστά ένα κρίσιμο εργαλείο που αποσκοπεί στη διαρκή βελτίωση των δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη.

Τέλος, τονίζεται ότι «το δικαίωμα στην απεργία είναι απολύτως σεβαστό, αλλά η όποια σχετική ενέργεια πρέπει να είναι νόμιμη και να μην στοχεύει στην ακύρωση νόμων που έχουν ψηφιστεί από τη Βουλή των Ελλήνων».

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls