Μπαράζ ανόδου: Δεν έπαιξε κανείς για την 2η αγωνιστική

Μπαράζ ανόδου: Δεν έπαιξε κανείς για την 2η αγωνιστική

Μπαράζ ανόδου: Δεν έπαιξε κανείς για την 2η αγωνιστική

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 455 ΦΟΡΕΣ

Δεν πραγματοποιήθηκε κανένα από τα προγραμματισμένα για χθες παιχνίδια στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των αγώνων μπαράζ για την διεκδίκηση της ανόδου στη Γ’ Εθνική Κατηγορία.

Οι κακές καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν τόσο στον ΑΟ Κερατέας (έπαιζε στη Μήλο), όσο και στη Θύελλα Χαλκειού (έπαιζε στην πρωτεύουσα με τον Αστέρα Καισαριανής) να πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους και έτσι η διοργανώτρια αρχή αποφάσισε την αναβολή των αγώνων.

Υπενθυμίζουμε ότι ο Φοίβος Κρεμαστής, πήρε στα χαρτιά το παιχνίδι με την ΑΕ Βαθύλλου/Πανσαμιακού η οποία δεν «κατεβαίνει» στη διαδικασία των μπαράζ. Πλέον όλες οι ομάδες καλούνται να προετοιμαστούν για τη συνέχεια η οποία είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί μετά το Πάσχα.

Στον Φοίβο Κρεμαστής άπαντες είναι αποφασισμένοι να γεμίσουν τις μπαταρίες τους και να εμφανιστούν πανέτοιμοι στα υπόλοιπα παιχνίδια, τα οποία είναι ιδιαιτέρως κρίσιμα και θα κρίνουν την άνοδο.

Διαβάστε ακόμη

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»