Μπαράζ ανόδου στη Γ' Εθνική: Μόνο ένα παιχνίδι αυτή την εβδομάδα

Μπαράζ ανόδου στη Γ' Εθνική: Μόνο ένα παιχνίδι αυτή την εβδομάδα

Μπαράζ ανόδου στη Γ' Εθνική: Μόνο ένα παιχνίδι αυτή την εβδομάδα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 683 ΦΟΡΕΣ

Μόνο ένα παιχνίδι θα διεξαχθεί τελικά την προσεχή Κυριακή, στο πλαίσιο της συνέχειας των αγώνων μπαράζ (8ος όμιλος) για τη διεκδίκηση της ανόδου στη Γ’ Εθνική.

Πέρα από το ότι ο Φοίβος θα εκτίσει το ρεπό του βάσει προγράμματος, το παιχνίδι ΑΟ Κερατέας - Θύελλα Χαλκείου μεταφέρθηκε τελικά να διεξαχθεί στις 29 Μαΐου. Το μόνο παιχνίδι που θα πραγματοποιηθεί είναι το Αιγέας Πλωμαρίου - Παμμηλιακός. Ο Αστέρας Καισαριανής επίσης δεν θα παίξει μιας και θα κερδίσει τα χαρτιά την ΑΕ Βαθύλλου/Πανσαμιακού, η οποία δεν συμμετέχει στη διαδικασία των μπαράζ.

Όλο λοιπόν το πρόγραμμα της 3ης αγωνιστικής, όπως έχει πλέον διαμορφωθεί είναι πλέον το ακόλουθο:
Κυριακή 12 Μαΐου
Πλωμάρι (11:00): Αιγέας Πλωμαρίου- Παμμηλιακός

Κυριακή 19 Μαΐου
Μήλος: Παμμηλιακός- Α.Ο. Κερατέας (2η αγωνιστική)

Τετάρτη 29 Μαΐου
Κερατέα: Α.Ο. Κερατέας- Θύελλα Χαλκειού 

Διαβάστε ακόμη

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»