ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ τι να επιλέξω;

ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ τι να επιλέξω;

ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ τι να επιλέξω;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1612 ΦΟΡΕΣ

Το βασικότερο ερώτημα που καλείται να απαντήσει κάποιος για να πετύχει οικονομικότερη τιμή μονάδας

Τα χρωματιστά τιμολόγια συμπλήρωσαν ήδη τέσσερις μήνες στην καθημερινότητά μας. Και εύκολα σήμερα μπορεί να διακρίνει κανείς ότι το βασικότερο ερώτημα που καλείται να απαντήσει κάποιος για να πετύχει οικονομικότερη τιμή μονάδας είναι… «πράσινο» ή «κίτρινο» τιμολόγιο; Η πορεία των πρώτων μηνών του έτους πράγματι οδηγεί σε χρήσιμα συμπεράσματα.

Το «πράσινο» τιμολόγιο είναι ένα προϊόν, που χαρακτηρίζεται από την εκ των προτέρων ανακοίνωση τιμών κάθε μήνα. Αυτό φαίνεται να οδηγεί σε συγκριτικά υψηλότερη τιμή μονάδας. Οι οικιακοί καταναλωτές με «πράσινο» τιμολόγιο φαίνεται να πληρώνουν υψηλότερες τιμές λόγω του μεγαλύτερου ρίσκου, που αναλαμβάνεται από τον προμηθευτή. Όλοι οι κύριοι προμηθευτές ρεύματος έχουν μεσοσταθμικές τιμές τριμήνου «πράσινου» τιμολογίου, που είναι από 6% έως 33% υψηλότερες από το φθηνότερο «κίτρινο» τιμολόγιό τους.

Στην παραπάνω σύγκριση έχουν συμπεριληφθεί οι εκπτώσεις, που ανακοινώνουν οι προμηθευτές κάθε μήνα για το «πράσινο» τιμολόγιο. Με τη σημαντική σημείωση, βέβαια, ότι οι εκπτώσεις αυτές δεν προβλέπονται στους συμβατικούς όρους, δεν είναι εγγυημένες και ενδέχεται κάθε μήνα να αλλάζουν ή και να απουσιάζουν εντελώς. Παράλληλα, στο «πράσινο» τιμολόγιο περιλαμβάνονται εκπτώσεις συνέπειας για έγκαιρη πληρωμή, οι οποίες φτάνουν μέχρι και τα 0,072 €/kWh. Σε περίπτωση καθυστέρηση πληρωμής του λογαριασμού, ο καταναλωτής χάνει την έκπτωση που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της χρέωσης που αγγίζει ακόμα και το 66%.

Με βάση τα παραπάνω, μεταξύ «πράσινου» και «κίτρινου» τιμολογίου, η επιλογή του κίτρινου φαίνεται η πλέον συμφέρουσα. Και το άμεσο ερώτημα, που προκύπτει είναι… ποιο «κίτρινο» να επιλέξουμε; Υπάρχει «κίτρινο» τιμολόγιο με χαμηλή τιμή και ταυτόχρονα χωρίς το άγχος για τα ψιλά γράμματα; Πράγματι, υπάρχει. Με τιμή 0,085 €/kWh για Απρίλιο-Μάιο και πράγματι χωρίς «εκπλήξεις και προϋποθέσεις», το «ELPEDISON Smart UP» δείχνει μία σοφή επιλογή «κίτρινου» τιμολογίου.

 

Διαβάστε ακόμη

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

International Housekeeping Week 2025: Γιορτάζοντας τους ανθρώπους πίσω από τη φιλοξενία!

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης Ζωής από τον Ερυθρό Σταυρό στο Life & Care Home

“Start your Business”: Η νέα πρωτοβουλία της COSMOTE TELEKOM που στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο ξεκίνημά τους

Super Market ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ: Νέο Φυλλάδιο με Φθινοπωρινές Προσφορές!

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον αναζητά Business Developer με έδρα τη Ρόδο

Welling Fitness Festival- Ένα σαββατοκύριακο γεμάτο άθληση, ευεξία & ενέργεια έρχεται στη Ρόδο