Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 963 ΦΟΡΕΣ

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠαΔΑ) υπεγράφη το Σάββατο 25 Μαΐου στη Ρόδο.

Παρόντες, κατά την υπογραφή του Μνημονίου, ήταν ο Πρύτανης ΠαΔΑ κ. Παναγιώτης Καλδής, ο Αντιπρύτανης Διοικητικών και Οικονομικών Υποθέσεων- Βιώσιμης ανάπτυξης, αναπλ. καθηγητής κ. Αριστείδης Παπαγρηγορίου, η Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Υγείας και Πρόνοιας κ. Βάλια Κεφαλά, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου κ. Γιάννης Πάππου, ο αναπληρωτής περιφερειάρχης κ. Απόστολος Ασπράκης, και η πρόεδρος του Συλλόγου Αισθητικών Δωδεκανήσου και Κυκλάδων κα Κατερίνα Παπασάββα.

Στόχος του συγκεκριμένου μνημονίου, όπως αναφέρεται, είναι η συνεργασία των δύο οργανισμών, στο πλαίσιο εκπαιδευτικών, ερευνητικών και επιστημονικών ενεργειών όπως η διοργάνωση ημερίδων, η υλοποίηση προγραμμάτων δια βίου μάθησης, η παροχή συμβουλευτικής από το επιστημονικό προσωπικό του Πανεπιστημίου κ.λπ.

Διαβάστε ακόμη

Απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου για την «Περβόλα»

202 χρόνια από το ολοκαύτωμα της Κάσου - Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ τίμησε τους ήρωες του Ολοκαυτώματος της Κάσου

Ρόδος: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στα αμπέλια της ΚΑΪΡ

Χρ. Γιαννούτσος και Γ. Σταυλάς: Ανάμεσα στην τουριστική ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής – Το αδιέξοδο της ηχορύπανσης στον αερολιμένα «Διαγόρας»

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Αναστάσιος Πλατής: «Σήμερα ζω με τους γονείς μου. Αύριο;» Η αγωνία των οικογενειών ατόμων με αναπηρία για την επόμενη μέρα

Απάντηση του Σωτήρη Βαγιανού στις ενστάσεις του Τηλέμαχου Καμπούρη

Έναρξη εντατικών εργασιών αποκατάστασης βλάβης φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φρατζίσκο