Φοίβος: Ένα παιχνίδι, όλη η χρονιά

Φοίβος: Ένα παιχνίδι, όλη η χρονιά

Φοίβος: Ένα παιχνίδι, όλη η χρονιά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1630 ΦΟΡΕΣ

Τους κόπους μιας χρονιάς απέναντι στον Αιγέα Πλωμαρίου καλείται να παίξει ο Φοίβος Κρεμαστής. Οι πρωταθλητές Δωδεκανήσου θα παίξουν το προσεχές Σάββατο (5μ.μ.) στο γήπεδο της Κρεμαστής και φυσικά θέλουν τη νίκη μπροστά στο κοινό τους, προκειμένου να μπορέσουν να πανηγυρίσουν την άνοδο στη Γ’ Εθνική.

Στο παιχνίδι αυτό θα κριθεί το τρίτο και τελευταίο εισιτήριο και ο Φοίβος θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί την έδρα του για να φθάσει στη νίκη. Το παιχνίδι δεν αναμένεται να είναι εύκολο, μιας και οι φιλοξενούμενοι θα έρθουν στο νησί μας για να παίξουν για τον ίδιο ακριβώς σκοπό, αφού έχουν κι αυτοί ελπίδες ανόδου.


Μιλώντας στην «Αθλητική Ροδιακή» για την κρίσιμη αυτή αναμέτρηση, ο τεχνικός του Φοίβου Σάββας Ορφανίδης, τόνισε τα εξής: «Καλούμαστε να δώσουμε ένα δύσκολο παιχνίδι με μια επίσης πρωταθλήτρια ομάδα. Από τα αποτελέσματά της καταλαβαίνω πως είναι μια δυνατή ομάδα. Νομίζω ότι θα κριθεί στις λεπτομέρειες.

Έχουμε ένα προβάδισμα λόγω του ότι παίζουμε στο γήπεδό μας αλλά κατά την άποψή μου είναι μικρό. Και αυτό διότι, αυτή την εποχή, οι ομάδες που βασίζονται στον τουρισμό, όπως είμαστε εμείς, δεν μπορούμε να προετοιμαστούμε κατάλληλα. Παρόλα αυτά είμαι πολύ αισιόδοξος και ελπίζω να παρουσιάσουμε το πραγματικό μας πρόσωπο μέσα στο γήπεδο. Περιμένουμε και τη στήριξη του κόσμου για να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί στο τέλος την άνοδο στη Γ’ Εθνική κατηγορία».


-Στα καθαρά αγωνιστικά θέματα, οι παίκτες του Φοίβου είχαν χθες ρεπό. Επιστρέφουν από σήμερα στις προπονήσεις, ξεκινώντας την προετοιμασία τους για τον «τελικό» του Σαββάτου.

Διαβάστε ακόμη

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»

Η Μαρία-Ευαγγελία Χατζηνικολάου του Έσπερου Κω στην προετοιμασία της Εθνικής μπάσκετ Παγκορασίδων

Ανακοινώθηκε η λύση συνεργασίας του Ηρακλή Λάρδου με τον Γιώργο Δημητριάδη

Εντυπωσιακός Μανώλης Καλλιστής, νικά τον Eyvazli στο ‘KOK Fight Night’ της Λεμεσού

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Από 5 έως 10 Ιουλίου θα γίνει φέτος ο ιστιοπλοϊκός αγώνας «Rodos Cup»

Ο Σπύρος Κασιμάτης πρώτη μεταγραφή του Αστέρα Παστίδας

Ios Futures: Ιστορικό ασημένιο μετάλλιο για Ντάλλα και Χατζηνικολάου