Ανδρέας Μπιλιάς: «Μέσα από τη δουλειά να γίνουμε ομάδα!»

Ανδρέας Μπιλιάς: «Μέσα από τη δουλειά να γίνουμε ομάδα!»

Ανδρέας Μπιλιάς: «Μέσα από τη δουλειά να γίνουμε ομάδα!»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 711 ΦΟΡΕΣ

«Είναι μεγάλη τιμή που ο σύλλογος με εμπιστεύτηκε να αναλάβω τα ηνία της πρώτης ομάδας!». Αυτό επισήμανε με δηλώσεις που έκανε στην «Αθλητική Ροδιακή», ο νέος προπονητής της ανδρικής ομάδας του Διγενή Κοσκινού, Ανδρέας Μπιλιάς.

Χαρακτηριστικά είπε τα εξής: «Είναι και μεγάλη μου χαρά που το μεγαλύτερο ποσοστό των παικτών θα αποτελείται από παιδιά της Ακαδημίας και θα είμαι εγώ αυτός που θα το κάνει.

Με ενδιαφέρει πολύ να δουλεύω με νεαρούς παίκτες. Φυσικά θα “παντρέψουμε” και κάποιους έμπειρους αλλά ο κύριος κορμός θα αποτελείται από παιδιά κάτω των 20 ετών».

Ο ίδιος πρόσθεσε και τα ακόλουθα:
«Προσπαθούμε να κάνουμε την ομάδα αυτόνομη. Να είναι παιδιά που θα προέρχονται από την Ακαδημία. Έτσι, σε βάθος χρόνου, όταν θα είμαστε, να επανέλθουμε στην Α’ Κατηγορία. Μέσα από τη δουλειά σκοπός μας είναι να γίνουμε ομάδα. Αυτός είναι ο άμεσος πολύ μεγάλος μας στόχος».

Διαβάστε ακόμη

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection

Ο Μανώλης Κοντός επέτρεψε και ο Ηρακλής Λάρδου πάει για πρωτάθλημα!

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις