Άντζ. Γκερέκου: Ολικό rebranding του ΕΟΤ στον ελληνικό Τουρισμό

Άντζ. Γκερέκου: Ολικό rebranding του ΕΟΤ στον ελληνικό Τουρισμό

Άντζ. Γκερέκου: Ολικό rebranding του ΕΟΤ στον ελληνικό Τουρισμό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 636 ΦΟΡΕΣ

Την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, που έχει κάνει την Ελλάδα προορισμό, ιδανικό για 365 μέρες τον χρόνο εκθείασε η Άντζελα Γκερέκου, πρόεδρος του ΕΟΤ στον χαιρετισμό της στην τελετή απονομής των βραβείων Travel Marketing Awards 2024, αναφερόμενη σε ολικό rebranding του ελληνικού Τουρισμού.

«Η χώρα του “απέραντου γαλάζιου” αναδεικνύει πλέον δυναμικά και το “απέραντο πράσινο” της ενδοχώρας» είπε η κα Γκερέκου κι επικαλούμενη το moto «όταν δεν πάει ο ταξιδιώτης στο βουνό, πάει το βουνό στον ταξιδιώτη» εξήγησε πως έγινε αυτή η μεταστροφή.

«Παρουσιάσαμε όλο το καλειδοσκόπιο των αυθεντικών εμπειριών που προσφέρει η χώρα μας, φωτίσαμε πιο παρθένους, λιγότερο γνωστούς προορισμούς» είπε η ίδια.

Στη συνέχεια, η κα Γκερέκου αναφέρθηκε στις προκλήσεις της νέας εποχής. «Στόχος λοιπόν όλων μας της πολιτείας, του επιχειρείν, των ανθρώπων της επικοινωνίας, κοινός στόχος μας πρέπει να είναι ο ελληνικός Τουρισμός να περάσει με απόλυτη επιτυχία σε αυτή τη νέα εποχή.

Στόχος μας πλέον είναι η ποιότητα έναντι της ποσότητας, η βιώσιμη ανάπτυξη, η προσβασιμότητα και βέβαια η ψηφιοποίηση όλου του ταξιδιωτικού οικοσυστήματος» τόνισε η ίδια κι ανέφερε πως, ο ΕΟΤ προχωρά σε ολικό ψηφιακό μετασχηματισμό, μέσω κονδυλίων του Ταμείου Ανάπτυξης και Ανθεκτικότητας.

Η πρόεδρος του ΕΟΤ σχολίασε πως το επικοινωνιακό περιβάλλον είναι πλέον πολυεπίπεδο, ιδιαίτερα σύνθετο και γι αυτό ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη, η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα έχουν μπει για τα καλά στην επικοινωνία της τουριστικής βιομηχανίας.

«Όσοι εργαζόμαστε για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού γνωρίζουμε στην πράξη την αξία του τουριστικού μάρκετινγκ. Βλέπετε ο ΕΟΤ για πάνω από 70 χρόνια αποτελεί την ιστορική, εθνική πύλη προβολής της χώρας στη διεθνή τουριστική αγορά», είπε η κα Γκερέκου και συμπλήρωσε «διαφημιστικές καμπάνιες του Οργανισμού έχουν βραβευτεί κατ’ επανάληψη σε διεθνή και ελληνικά φεστιβάλ.

Με τα 17 γραφεία εξωτερικού, τη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, τη διοργάνωση μεγάλων events αλλά και ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips), με τα ίδια ψηφιακά μέσα- το portal και τα social media VISIT GREECE- και βέβαια με τις διεθνείς καμπάνιες» τόνισε η ίδια.

Πηγή: powergame.gr

Διαβάστε ακόμη

Όλγα Κεφαλογιάννη: Ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τον ελληνικό τουρισμό που εστιάζει στην ποιοτική ανάπτυξή του

Τα κίνητρα για νέες επενδύσεις στον Τουρισμό - Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού

Κεφαλογιάννη: Θα δημιουργήσουμε ένα πιο περιοριστικό πλαίσιο για τα Airbnb

Με αποχώρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση απειλεί η Booking | O CEO της βλέπει “ανταγωνιστικό μειονέκτημα” έναντι των ξενοδοχείων

«Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» για ακόμα μια φορά η AEGEAN, στα Skytrax World Airline Awards 2024

TUI: Κρήτη, Ρόδος και Κως στο top 5 των προορισμών το φετινό καλοκαίρι

Καλλιόπη Βέττα: Η υποβάθμιση των ξεναγών πλήττει τα επαγγελματικά τους δικαιώματα και την εικόνα του ελληνικού τουρισμού

Πάνω από 2,5 δισ. η συνεισφορά του συνεδριακού τουρισμού στην εθνική οικονομία