Συνεργασία της περιφέρειας με την εταιρεία Jet2holidays

Συνεργασία της περιφέρειας  με την εταιρεία Jet2holidays

Συνεργασία της περιφέρειας με την εταιρεία Jet2holidays

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 858 ΦΟΡΕΣ

Το Ηνωμένο Βασίλειο αποτελεί σημαντική τουριστική αγορά για την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ενώ η Jet2holidays είναι ένας κορυφαίος tour operator, που σχεδιάζει και διαθέτει στην αγορά, τόσο τουριστικά πακέτα όσο και αεροπορικές θέσεις, από το Ηνωμένο Βασίλειο προς τη Ρόδο και την Κω.

Ως εκ τούτου, η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε να προωθήσει ενεργά τις περιοχές της ως προορισμό διακοπών για διεθνείς ταξιδιώτες και ειδικότερα, να προμοτάρει τη Ρόδο και την Κω ως τουριστικούς προορισμούς. Η Jet2holidays έχει τη δυνατότητα να προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για τη στόχευση δυνητικών πελατών της και την επίδειξη εκτεταμένων πληροφοριών σχετικά με τις περιοχές στις οποίες ταξιδεύει η Jet2holidays.

Για τον λόγο αυτό, πραγματοποιήθηκε συμφωνία ανάμεσα στην περιφέρεια και την εταιρεία, ύψους 30.000 ευρώ, με σκοπό να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο για διάφορες δραστηριότητες προώθησης και διαφήμισης μεταξύ της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και της Jet2holidays, με σκοπό την προώθηση του Τουρισμού στην περιφέρεια και την ανάπτυξη περιφερειακών οικονομικών δραστηριοτήτων.

Η Jet2holidays θα παρέχει υπηρεσίες προώθησης και διαφήμισης, με στόχο την προβολή της περιφέρειας σε δυνητικούς επισκέπτες της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μάλιστα, καταρτίστηκε το πλάνο που καθορίζει τις λεπτομέρειες των πρωτοβουλιών και δράσεων μάρκετινγκ που σχεδιάζει να πραγματοποιήσει η Jet2holidays, κατά τη διάρκεια της συμφωνίας για την προώθηση των προγραμματισμένων δρομολογίων προς την περιφέρεια.

Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει:
• Online διαφήμιση για την Κω μέσω ενός 3D floating carousel, με χρήση δεδομένων από περισσότερες από 100 εκατομμύρια ιστοσελίδες που θα επιλέξει αυτόματα ο αλγόριθμος της πλατφόρμας Quantcast και η οποία θα στοχεύει ζευγάρια και οικογένειες με παρόμοιες ταξιδιωτικές συμπεριφορές (Lookalike audience), με σκοπό να τους οδηγήσει σε κράτηση μέσω της Jet2holidays. Ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων 5.798.973.

• Online διαφήμιση για τη Ρόδο μέσω ενός 3D floating carousel, με χρήση δεδομένων από περισσότερες από 100 εκατομμύρια ιστοσελίδες που θα επιλέξει αυτόματα ο αλγόριθμος της πλατφόρμας Quantcast και η οποία θα στοχεύει ζευγάρια και οικογένειες με παρόμοιες ταξιδιωτικές συμπεριφορές (Lookalike audience), με σκοπό να τους οδηγήσει σε κράτηση μέσω της Jet2holidays. Ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων 5.798.974.

• Αποστολή ενός Α4 poster αποκλειστικά αφιερωμένο στη Κω και ένα (1) Α4 poster αποκλειστικά αφιερωμένο στη Ρόδο καθένα από τα οποία θα αποσταλεί μέσω email σε τουλάχιστον 6.000 τουριστικούς πράκτορες της Jet2holidays, με σκοπό να προωθήσει τις διακοπές σε καθένα από τα παραπάνω νησιά, μέσω της Jet2holidays.

• Αποστολή ενός Premium email, με σκοπό να προωθήσει τις διακοπές στη Κω μέσω της Jet2holidays και ένα (1) Premium email, με σκοπό να προωθήσει τις διακοπές στη Ρόδο μέσω της Jet2holidays, καθένα από τα οποία θα αποσταλεί σε τουλάχιστον 25.298 παραλήπτες από τη βάση πελατολογίου 11 αεροπορικών βάσεων της Jet2holidays.

Διαβάστε ακόμη

Γ. Νικητιάδης : «Νέο όραμα και νέο συμβόλαιο με το λαό για να επιστρέψει η εμπιστοσύνη στο ΠΑΣΟΚ»

Στα χέρια των λιμενικών της Λίνδου δύο διακινητές - Επιχείρησαν να αποβιβάσουν στη Ρόδο 30 άτομα

Σώθηκε και είναι καλά το μικρό αλεπουδάκι που βρέθηκε με θερμοπληξία στη Ρόδο

Ανασυγκροτήθηκε το Τεχνικό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων

Σε Διεθνές Βυζαντινομουσικολογικό Συνέδριο πρωτοψάλτης της Ρόδου

Λειτουργεί (επιτέλους) ιατρείο στην Ακρόπολη της Λίνδου

Κ. Νικολαΐδου: Είναι πολιτική απόφαση του περιφερειάρχη να ενσωματωθούν οι προκλήσεις της εποχής στο Οργανόγραμμα της ΠΝΑι

Κατά της προτεινόμενης τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου η παράταξη της Χρύσας Καραγιάννη