Σύμβαση με την εταιρεία easyjet υπέγραψε η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Σύμβαση με την εταιρεία easyjet υπέγραψε  η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Σύμβαση με την εταιρεία easyjet υπέγραψε η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1897 ΦΟΡΕΣ

Με Αποφάσεις του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, κου Γιώργου Χατζημάρκου, πραγματοποιήθηκαν συμφωνίες τις περιφέρεις Νοτίου Αιγαίου με εταιρείες, προκειμένου να δημιουργηθεί με σκοπό να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο για διάφορες δραστηριότητες προώθησης και διαφήμισης των νησιών της Ρόδου, της Κω και της Καρπάθου.

Ειδικότερα:
«Σύμβαση με την εταιρεία EASYJET HOLIDAYS υπέγραψε η περιφέρεια Nοτίου Αιγαίου με σκοπό να πραγματοποιηθούν διάφορες προωθητικές ενέργειες. Ειδικότερα, η Eταιρεία αναλαμβάνει τα παρακάτω:


• Επαναστόχευση δυνητικών πελατών μέσω διαφημιστικών banner για Ρόδο και Κω. Αποδέκτες των καταχωρήσεων θα είναι όσοι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα της easyJet holidays και δεν έκαναν κράτηση. Η καμπάνια θα επιτύχει τουλάχιστον 650,000 εμφανίσεις. Τα banners θα οδηγούν στη σελίδα της Ρόδου και της Κω στην ιστοσελίδα της easyJet holidays.
• Εμφάνιση της Ρόδου στην αρχική σελίδα της easyJet holidays στην ενότητα Προορισμός της Εβδομάδας. Διάρκεια μία (1) εβδομάδα με φωτογραφία, λογότυπο και μήνυμα.


• Εμφάνιση της Κω στην αρχική σελίδα της easyJet holidays στο Destination Mosaic Panel με φωτογραφία. Στο Destination Mosaic Panel δεν περιλαμβάνεται λογότυπο. Διάρκεια μία (1) εβδομάδα.
• Εμφάνιση της Ρόδου στη σελίδα Deals η οποία θα οδηγεί στη σελίδα της Ρόδου στην ιστοσελίδας της easyJet holidays. Διάρκεια μία (1) εβδομάδα με εικόνα, λογότυπο και μήνυμα.
• Προσθήκη λογοτύπου Aegean islands στις σελίδες Οδηγοί προορισμών της Ρόδου και της Κω καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης της καμπάνιας.


Η σύμβαση θα διαρκέσει μέχρι και την 31η Οκτωβρίου 2024, ενώ το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 30.000,00 ευρώ και θα καλυφθεί από το Τμήμα Τουρισμού Δωδεκανήσου.
Επίσης, με Aπόφαση του περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου ανατέθηκε στην εταιρεία "TUI NEDERLAND N.V", η υλοποίηση καμπάνιας διαφημιστικής προβολής των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου και συγκεκριμένα η προβολή θα περιλαμβάνει τα εξής:


• Παρουσίαση της Ρόδου, Κω και Καρπάθου, σε οθόνες οι οποίες βρίσκονται εντός 135 ταξιδιωτικών πρακτορείων της TUI για συνολικά έξι (6) εβδομάδες. Η παρουσίαση θα έχει διάρκεια 12 δευτερολέπτων και θα εμφανίζεται τουλάχιστον 10φορές την ώρα.


• Προώθηση της Ρόδου, Κω και Καρπάθου, στο Facebook timeline μέσω carousel ad. Η διαφήμιση θα αποτελείται από εικόνα, λεκτικό και call to action button. Ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων που θα επιτευχθεί 500.000.
• Αποστολή μέσω email ενός news letter αποκλειστικά αφιερωμένο στη Ρόδο, Κω και Κάρπαθο. Το news letter θα αποσταλεί σε τουλάχιστον σε 50.000 παραλήπτες από τη βάση δεδομένων της TUI NL, έναντι του ποσού των 20.000,00 €, σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2024.


Με άλλη Aπόφαση του περιφερειάρχη ανατέθηκε στην εταιρεία "TUI Deutschland GmbH", η υλοποίηση καμπάνιας διαφημιστικής προβολής των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου και συγκεκριμένα της Ρόδου, της Κω και της Καρπάθου.


Συγκεκριμένα η προβολή θα περιλαμβάνει τα εξής:
• Παρουσίαση της Ρόδου σε 500 οθόνες εντός 500 ταξιδιωτικών γραφείων της TUI για τρεις(3) εβδομάδες. Η παρουσίαση θα έχει διάρκεια 30 δευτερολέπτων και θα προβάλλεται 6 φορές την ώρα. Η δράση θα εμφανίζει το λογότυπο AegeanIslands.


• Προώθηση της Καρπάθου και της Κω σε emailnewsletter της tui.com. Κάθε προορισμός θα εμφανιστεί σε διαφορετικό newsletter, με εικόνα, κείμενο και λογότυπο. Καθένα από τα δύο newsletter θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων στοιχείων περιεχομένου, προσφορές ξενοδοχείων και θα αποσταλεί μία (1) φορά σε τουλάχιστον ένα (1) εκατομμύριο παραλήπτες.
• Προβολή της Κω μέσω ενός Hero teaser διαστάσεων 2000 x 470 px στη σελίδα “Last Minute” της tui.com για μία περίοδο δύο (2) εβδομάδων.


• Προβολή της Ρόδου μέσω ενός Hero teaser διαστάσεων 2000 x 470 px στη σελίδα “Greece” της tui.com για μία περίοδο δύο (2) εβδομάδων.
• Διαφημιστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα στο Facebook και Instagram για τουλάχιστον 7 ημέρες. Η καμπάνια θα αποτελείται από: ένα (1) οργανικό post και επί πληρωμή διαφήμιση. Και οι δύο δράσεις θα πετύχουν συνολικά κατ’ ελάχιστον 450.000 εμφανίσεις. έναντι του ποσού των 30.000,00€, σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2024.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Περίεργη υπόθεση με πυροσβέστη που κατήγγειλε ανωτέρους του και τώρα απειλείται με απόταξη

Κρουαζιέρα: Zητείται νέο εθνικό σχέδιο

Βρέθηκε λύση για τις εργασίες στο συγκρότημα της Νέας Αγοράς

Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank οργανώνει την εκδήλωση, «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη»

Χωρίς φανάρια για δεύτερη ημέρα η Κοδριγκτώνος

Αλέξανδρος Βασιλικός για τον υπερτουρισμό: «Είμαστε πολύ μακριά από τα ισπανικά μοντέλα»

«Μια ημέρα, που θα μείνει χαραγμένη για πάντα στις μνήμες μας!»

Σε μία εβδομάδα εκτιμά ο δήμαρχος Λέρου ότι θα μεταφέρει νερό στο νησί το πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού