Τη στελέχωση του Δασονομείου Καρπάθου ζητά ο δήμαρχος Μ. Φελλουζής

Τη στελέχωση του Δασονομείου Καρπάθου ζητά ο δήμαρχος Μ. Φελλουζής

Τη στελέχωση του Δασονομείου Καρπάθου ζητά ο δήμαρχος Μ. Φελλουζής

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 610 ΦΟΡΕΣ

Με επιστολή του προς το υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας, με κοινοποίηση στη Διεύθυνση Δασών Δωδεκανήσου και στους βουλευτές Δωδεκανήσου, ο δήμαρχος Καρπάθου κ. Μιχαήλ Κων. Φελλουζής ζητά τη στελέχωση του Δασονομείου Καρπάθου.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει:

«Η μετάθεση της μοναδικής υπαλλήλου για υπηρεσιακούς λόγους έχει ως αποτέλεσμα η Κάρπαθος να μην έχει αυτή τη στιγμή διοικητικό προσωπικό δασοφύλακα και παραμένει μόνο με ένα υπάλληλο ΔΕ Δασοφυλάκων εξ αγροφυλακής που και αυτός αναμένεται να συνταξιοδοτηθεί.

Τυχόν απενεργοποίηση ή δυσλειτουργία του Δασονομείου θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες στην προστασία των δασών και δασικών εκτάσεων της Καρπάθου και του θηραματικού της πλούτου».

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!