1964: Αγανάκτησις διότι οι κυβερνητικοί τους ενέπαιξαν και φέρνουν υπαλλήλους από την πρωτεύουσαν

1964: Αγανάκτησις διότι οι κυβερνητικοί τους ενέπαιξαν και φέρνουν υπαλλήλους από την πρωτεύουσαν

1964: Αγανάκτησις διότι οι κυβερνητικοί τους ενέπαιξαν και φέρνουν υπαλλήλους από την πρωτεύουσαν

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 464 ΦΟΡΕΣ

Εν Ρόδω
Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 1964
Αριθ. Φύλλου 4.028

 

ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΙΚΙΑΝ ΨΥΧΟΠΑΘΩΝ
600 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΕΡΙΩΝ
(οι οποίοι ζητούν εργασίαν)
ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟΥ
Αγανάκτησις διότι οι κυβερνητικοί τους ενέπαιξαν και φέρνουν υπαλλήλους από την πρωτεύουσαν
Εξακόσιαι αιτήσεις εκκρεμούν εις την Γραμματείαν της Αποικίας Ψυχοπαθών Λέρου χωρίς μέχρι στιγμής να εξετασθούν. Αι αιτήσεις αυταί έχουν υποβληθή υπό κατοίκων της Λέρου επιθυμούντων να προσληφθούν εις την Αποικίαν, ως υπάλληλοι, βάσει παλαιοτέρων υποσχέσεων που είχον δοθή εις αυτούς υπό κυβερνητικών παραγόντων.
Παλαιότερον η Αποικία είχε περιωρισμένον αριθμόν ψυχοπαθών παρά ταύτα όμως όλοι οι υπάλληλοι προήρχοντο εκ Λέρου. Εν συνεχεία κατηρτίσθη σχέδιον υπό της Κυβερνήσεως της ΕΡΕ διά την επέκτασιν της Αποικίας ιδιαιτέρως ευνοούμενον εκ του γεγονότος ότι διελύετο η Τεχνική Σχολή του Εθνικού Ιδρύματος οπότε από πλευράς κτιρίων η κατάστασις θα αντιμετωπίζετο ευκόλως, διά της στεγάσεως των νέων συγκροτημάτων διά ψυχοπαθείς εις τα κτίρια των Σχολών.
Και πράγματι εν μέρει εξετελέσθη το σχέδιον αυτό της ΕΡΕ επί των ημερών της παρούσης Κυβερνήσεως, η οποία απέστειλεν σημαντικόν αριθμόν ψυχοπαθών εις Λέρον (σημερινή δύναμις του Ιδρύματος άνω των 500) και η οποία πρόκειται μέχρι τέλους του έτους να αποστείλη άλλους 500. Το περίεργον όμως είναι ότι μαζί με τους ψυχοπαθείς απεστάλησαν και αποστέλλονται υπάλληλοι εξ Αθηνών ενώ οι Λέριοι εξακόσιοι περίπου αναμένουν μέχρι στιγμής χωρίς να προσλαμβάνονται.
Η αγανάκτησις των Λερίων ως εκ τούτου είναι άνευ προηγουμένου διά τας ψευδείς υποσχέσεις και διά την τοποθέτησιν υπαλλήλων εξ Αθηνών οι οποίοι προφανώς μετατίθενται εις Λέρον διά να βολευθούν «ημέτεροι» άλλων υπουργών εις το Ψυχιατρείον Αθηνών.

ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
ΑΝΑΨΑΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΕΙΣ ΑΦΑΝΤΟΥ
Παρουσία του Νομάρχου Δωδεκανήσου κ. Παπακώστα, του προέδρου της Κοινότητος του Αφάντου κ. Διακίδη και πλήθους κόσμου ήναψαν διά πρώτην φοράν, εν μέσω ζωηρών εκδηλώσεων χαράς και ενθουσιασμού τα ηλεκτρικά φώτα εις το Αφάντου. Δέον να σημειωθή, προς χάριν της αντικειμενικής αληθείας, ότι η όλη προεργασία το πλήρες σχετικόν σχέδιον και η εγκατάστασις του δικτύου, κατά το μεγαλύτερον μέρος του, είχον προγραμματισθεί και εκτελεσθή υπό των Κυβερνήσεων της Εθνικής Ριζοσπαστικής Ενώσεως, ως είναι άλλωστε πασίγνωστον. Τονίζεται πάντως, εν προκειμένω ότι τον ηλεκτροφωτισμόν αναμένουν επίσης ανυπομόνως και οι πέραν του Αφάντου κοινότητες κυρίως δε ο Αρχάγγελος και η Μαλώνα. Περί του χρόνου δε καθ’ όσον πρόκειται να παρασχεθή ηλεκτρικόν ρεύμα εις τας δύο αυτάς Κοινότητας, ουδεμία μέχρι στιγμής υπάρχει συγκεκριμένη και ασφαλής πληροφορία. Γίνεται, ως γνωστόν, λόγος διά το προσεχές μέλλον αλλά τίποτε δεν θεωρήται ακόμη βέβαιον.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΝ
Ο Οίκος Ευγηρίας Δωδ/σου, θερμώς ευχαριστεί την οικογένειαν Μαριγούλας και Δημητρίου Κρεμλή και τέκνων των, ως καθώς και την οικογένειαν Αναστασίας και Αντωνίου Μαρίνη και τέκνων των διά την προσφερθείσαν δωρεάν των εκ δρχ. χιλίων (1.000) εις μνήμην του αειμνήστου πατρός και παππού των Μιχαήλ Εμμανουήλ Δευτεραίου.
Εκ της Διευθύνσεως

Διαβάστε ακόμη

ΦΛΑΣ στο παρελθόν: Τρίτη 25 Μαΐου 1965

ΦΛΑΣ στο παρελθόν: KΑΤΕΠΛΕΥΣΕ ΤΟ ΥΠΕΡΩΚΕΑΝΕΙΟ «ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ»

ΦΛΑΣ στο παρελθόν: ΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΕΤΟΙΜΟΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΜΑΪΟΥ

ΦΛΑΣ στο παρελθόν: Παρασκευή 23 Απριλίου 1965

ΦΛΑΣ στο παρελθόν: Τρίτη 20 Απριλίου 1965

ΦΛΑΣ στο παρελθόν: Πέμπτη 15 Απριλίου 1965

ΦΛΑΣ στο παρελθόν: Τρίτη 13 Απριλίου 1965

ΦΛΑΣ στο παρελθόν: Τρίτη 6 Απριλίου 1965