Δύο κατηγορούμενοι για υποβάθμιση περιβάλλοντος

Δύο κατηγορούμενοι για υποβάθμιση περιβάλλοντος

Δύο κατηγορούμενοι για υποβάθμιση περιβάλλοντος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 989 ΦΟΡΕΣ

Για υποβάθμιση περιβάλλοντος θα λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη, ένας 34χρονος Έλληνας και ένας 45χρονος αλλοδαπός αλβανικής καταγωγής, που συνελήφθησαν στην Κω, μετά από καταγγελία που έγινε σε βάρος τους.

Πιο αναλυτικά, προχθές το πρωί και μετά την καταγγελία που είχε γίνει, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Κω, συνέλαβαν τον 34χρονο ημεδαπό και τον 45χρονο αλλοδαπό, γιατί έπειτα από έλεγχο, διαπιστώθηκε σε χώρο πολυκατοικίας όπου διαμένουν, ότι προέβαιναν σε συγκέντρωση λιμναζόντων υδάτων, αντικείμενων και παλαιών ηλεκτρικών συσκευών, υποβαθμίζοντας το περιβάλλον.

Σε βάρος των συλληφθέντων κινήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου

Προειδοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για απατηλό e-mail τύπου phishing με χρήση στοιχείων Europol

Ορκίστηκαν οι νέοι Υπαστυνόμοι Β΄ της Ελληνικής Αστυνομίας

Διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για τους νεαρούς που διέπραξαν απάτες στην Κάρπαθο

Ρόδος: Διώξεις σε Ρομά που άνοιγαν αυτοκίνητα και άρπαζαν ό,τι έβρισκαν

Ρόδος: Καταδίκη 28χρονου για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας δύο Αγγλίδων τουριστριών

Ρόδος: Στις φυλακές οδηγείται 19χρονος για διάπραξη κλοπών