Έντονη δυσαρέσκεια στην Κάσο για την υποστελέχωση του περιφερειακού ιατρείου

Έντονη δυσαρέσκεια στην Κάσο για την υποστελέχωση του περιφερειακού ιατρείου

Έντονη δυσαρέσκεια στην Κάσο για την υποστελέχωση του περιφερειακού ιατρείου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 903 ΦΟΡΕΣ

Την έντονη δυσαρέσκειά του εκφράζει με ομόφωνο ψήφισμα το Δημοτικό Συμβούλιο της Ηρωικής Νήσου Κάσου, εξαιτίας της μόνιμης υποστελέχωσης του περιφερειακού ιατρείου του νησιού. Με το ψήφισμά του, το Δημοτικό Συμβούλιο της Η. Ν. Κάσου, καταγγέλλει τους ισχυρισμούς της 2ης Υ.Π.Ε Πειραιά και Αιγαίου και ζητάει να εχει συνάντηση με τον υπουργό Υγείας, κο Άδωνι Γεωργιάδη. Εάν δεν υπάρξει αποτέλεσμα, το Δημοτικό Συμβούλιο της Η. Ν. Κάσου προαναγγέλλει δυναμικές κινητοποιήσεις.

Ειδικότερα, στο ψήφισμα, αναφέρονται τα εξής:

"Το Δημοτικό Συμβούλιο της Ηρωικής Νήσου Κάσου, μετά από πρόσκληση του Προέδρου του , με αφορμή τα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στη στελέχωση του Π.Π.Ι του νησιού, συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση με την συμμετοχή τοπικών φορέων και συλλόγων.

Με την υπ΄ αριθμ 102/2024

Αποφάσισε ομόφωνα τα παρακάτω:

  1. Να εκφράσει για πολλοστή φορά την έντονη δυσαρέσκεια του και διαμαρτύρεται για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Π.Π.Ι της Η.Ν. Κάσου εξ αιτίας της μόνιμης υποστελέχωσης του( υπηρετεί μόνο ένας γιατρός υπαίθρου).
  2. Καταγγέλει τους χειρισμούς της Διοίκησης της 2ης Υ.Π.Ε Πειραιά και Αιγαίου για την ανανέωση μετακίνησης του δεύτερου Ιατρού υπαίθρου που προσλήφθηκε για να στελεχώσει το Π.Π.Ι Κάσου από τις 26 Ιουνίου μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου, καθώς αυτός αποσπάται συνεχώς στο Νοσοκομείο Καρπάθου, με ένα μόνο μικρό διάλειμμα δύο εβδομάδων στο ιατρείο μας. Στο Νοσοκομείο Καρπάθου υπηρετούν ήδη τρεις ιατροί υπαίθρου επιπλέον του μόνιμου προσωπικού στελεχωμένο με ιατρούς ειδικότητας. Το γεγονός αυτό επαναλαμβάνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με την ίδια μέθοδο. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται αίσθημα ανασφάλειας μεταξύ των κατοίκων του νησιού μας. Ο υπηρετών γιατρός έχει φθάσει στα όρια τους έχοντας να ασχοληθεί με 1200 μόνιμους κατοίκους , οι οποίοι κατά τη θερινή περίοδο τετραπλασιάζονται.
  3. Να επιδιωχθεί συνάντηση του Δημάρχου Η.Ν.Κάσου με τον Υπ. Υγείας Αδ. Γεωργιάδη.
  4. Να επιληφθούν οι αρμόδιοι εμπλεκόμενοι φορείς και υπηρεσίες της όλης κατάστασης και να ενημερωθεί η Δημοτική Αρχή Η.Ν. Κάσου εντός 10ημέρου για τις ενέργειες τους. Σε αντίθετη περίπτωση οι αντιδράσεις και κινητοποιήσεις του Κασιώτικου Λαού, θα είναι δυναμικές προκειμένου να αποκατασταθεί πλήρως η εύρυθμη λειτουργία του Π.Π.Ι Κάσου για λόγους εθνικούς, ιστορικούς, και γεωπολιτικούς για το μέλλον και την επιβίωση των νέων της Κάσου που στηρίζεται στους πυλώνες Υγεία – Παιδεία – Συγκοινωνία - Απασχόληση .
  5. Να δοθεί δημοσιότητα στο θέμα «ΥΓΕΙΑ – ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ Π.ΠΙ Κάσου» στα Μ.Μ.Ε

Ο Δήμαρχος Ηρωικής Νήσου Κάσου,

Μιχάλης Εμμ. Ερωτόκριτος 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.,

Τουσούνης Η. Νικόλαος

Οι Αντιδήμαρχοι,

Φραγκούλης Δημήτριος

Κουριαντάκης Γεώργιος

Περσελής Κωνσταντίνος 

Τα μέλη, 

Βρετός Εμμανουήλ

Διακάκη Ελένη Πέπης Ιωάννης

Πέπης Εμμανουήλ

Δασκαλάκη Ιουλία

Γρηγοριάδης- Ζεμαλής Κωνσταντίνος"

Διαβάστε ακόμη

202 χρόνια από το ολοκαύτωμα της Κάσου - Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ τίμησε τους ήρωες του Ολοκαυτώματος της Κάσου

Δήμος Ηρωικής Νήσου Κάσου: Τελική προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων

Εθελοντική αιμοδοσία στην Κάσο από 21 έως 23 Ιουνίου

Γ. Παππάς: «Το Ολοκαύτωμα της Κάσου αποτελεί σύμβολο αυταπάρνησης και γενναιότητας»

Ολοκαύτωμα Η.Ν. Κάσου 2026

Χαιρετισμός του δημάρχου Η.Ν. Κάσου Μ. Ερωτόκριτου για την 202η επέτειο του Ολοκαυτώματος

Η υφ. Τουρισμού Άννα Καραμανλή στην Κάσο για την 202η Επέτειο του Ολοκαυτώματος της Ηρωικής Νήσου

Στους εορτασμούς για το Ολοκαύτωμα της Ηρωικής Νήσου Κάσου ο Γιάννης Παππάς