Ρομά έχουν κατασκηνώσει και πάλι στο παλιό Νοσοκομείο

Ρομά έχουν κατασκηνώσει και πάλι στο παλιό Νοσοκομείο

Ρομά έχουν κατασκηνώσει και πάλι στο παλιό Νοσοκομείο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1824 ΦΟΡΕΣ

Διαμαρτύρεται συμπολίτισσά μας διότι ΡΟΜΑ «κατασκηνώνουν» στον χώρο του παλαιού Νοσοκομείου και έχουν στήσει... νοικοκυριά, κάτι που όλο το καλοκαίρι βέβαια συνέβαινε σε διάφορα σημεία της πόλης και του νησιού. Αυτό, εκτός από το αισθητικόν του πράγματος, δημιουργεί και διάφορα προβλήματα στην καθημερινότητα των περίοικων.

Πρόκειται προφανώς για εκείνους που... μας επισκέπτονται για τη σεζόν μαζί με την πραμάτεια τους. Το πρόβλημα ήταν έντονο κυρίως κατά το high season, οπότε ας κάνουμε λίγες μέρες... υπομονή, να τελειώσει η σεζόν και πιστεύουμε ότι θα φύγουν κι αυτοί οι τελευταίοι και θα... μας δώσουν ραντεβού για του χρόνου!

Μόνο αυτό έχουμε να πούμε στη συμπολίτισσά μας γιατί κάτι άλλο δεν περιμένουμε να γίνει, όπως για παράδειγμα κάποια παρέμβαση από αρμόδια Αρχή.

Καμιά φορά αναρωτιόμαστε πόσο αβίωτη γίνεται αυτή η πόλη (κυρίως) κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και το τελευταίο (αρκετό) διάστημα με τους παράτυπους μετανάστες.

Μερικές φορές, πραγματικά νιώθουμε σαν φιλοξενούμενοι στον τόπο μας...

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου