Το νέο ΔΣ της ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου θα προκύψει στις 5 Νοεμβρίου

Το νέο ΔΣ της ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου θα προκύψει στις 5 Νοεμβρίου

Το νέο ΔΣ της ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου θα προκύψει στις 5 Νοεμβρίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 574 ΦΟΡΕΣ

Την ερχόμενη Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, στα γραφεία του ΔΟΠΑΡ και ώρα 21.00 θα γίνει η συνάντηση των σωματείων βόλεϊ από τα Δωδεκάνησα, έτσι ώστε οι εκπρόσωποί τους να προτείνουν τα πρόσωπα που επιθυμούν να έχουν κάποια θέση-αρμοδιότητα στο νέο ΔΣ της ΤΕ ΕΟΠΕ. Από κει και πέρα θα συγκροτηθεί σε σώμα η διοίκηση με διετή θητεία, ενώ ο τωρινός πρόεδρος, Στάθης Μαθιουδάκης, θα είναι στο σχήμα, έχοντας ούτως ή άλλως ουσιαστική παρουσία και προσφορά τα προηγούμενα χρόνια.

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection