Το νέο ΔΣ της ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου θα προκύψει στις 5 Νοεμβρίου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 574 ΦΟΡΕΣ
Την ερχόμενη Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, στα γραφεία του ΔΟΠΑΡ και ώρα 21.00 θα γίνει η συνάντηση των σωματείων βόλεϊ από τα Δωδεκάνησα, έτσι ώστε οι εκπρόσωποί τους να προτείνουν τα πρόσωπα που επιθυμούν να έχουν κάποια θέση-αρμοδιότητα στο νέο ΔΣ της ΤΕ ΕΟΠΕ. Από κει και πέρα θα συγκροτηθεί σε σώμα η διοίκηση με διετή θητεία, ενώ ο τωρινός πρόεδρος, Στάθης Μαθιουδάκης, θα είναι στο σχήμα, έχοντας ούτως ή άλλως ουσιαστική παρουσία και προσφορά τα προηγούμενα χρόνια.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News