Δεύτερη ….απόπειρα ανάδειξης διοίκησης στην ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου την Τετάρτη

Δεύτερη ….απόπειρα ανάδειξης διοίκησης στην ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου την Τετάρτη

Δεύτερη ….απόπειρα ανάδειξης διοίκησης στην ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου την Τετάρτη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 645 ΦΟΡΕΣ

Χωρίς την αναμενόμενη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη στα γραφεία του ΔΟΠΑΡ η συνάντηση εκπροσώπων σωματείων του βόλεϊ για να προτείνουν τους εκπροσώπους τους στο νέο διοικητικό σχήμα της ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου.

Είναι ένα γεγονός, σίγουρα ανησυχητικό και γεννά προβληματισμό ενόψει της επόμενης μέρας, κυρίως σε ό,τι αφορά και τη διεξαγωγή των τοπικών πρωταθλημάτων. Ωστόσο ο πρόεδρος, Στάθης Μαθιουδάκης, έχει προβεί στις απαραίτητες κινήσεις για μια συζήτηση, κατ’ αρχάς διαδικτυακά, με τους υπεύθυνους από τα σωματεία και, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, θα προγραμματιστεί άλλη μια συνάντηση την ερχόμενη Τετάρτη το βράδυ στον ΔΟΠΑΡ.

Σκοπός απ’ όλη αυτή τη διαδικασία είναι να αναδειχθεί μια διοίκηση που θα έχει μέλη με όρεξη να προσφέρουν και να κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για τη διεξαγωγή όλων των πρωταθλημάτων και κυρίως των αναπτυξιακών. Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια διπλασιάστηκε ο αριθμός των παιδιών που ασχολούνται με το άθλημα στη Ρόδο και την Κω, όπου υπάρχουν σύλλογοι, ενώ υπάρχει δραστηριότητα πλέον και στην Κάλυμνο με τον Καλυμνιακό.

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection