Νέο ΔΣ στην ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου με πρόεδρο τον Στάθη Μαθιουδάκη
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1005 ΦΟΡΕΣ
Τελικώς μέσω της διαδικτυακής συνάντησης των εκπροσώπων σωματείων του τοπικού βόλεϊ χθες το βράδυ, αναδείχθηκε νέα διοίκηση με διετή θητεία στην ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου κι έτσι δεν θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί και με φυσική παρουσία αύριο.
Βάσει των παραπάνω, ο Στάθης Μαθιουδάκης παραμένει πρόεδρος και θα έχουν θέση μέλους στο ΔΣ οι Ματίνα Αμερικάνου, Λοΐζος Παπακωνσταντίνου, Ευγενία Παστρικού, Μηνάς Λεντής και Γιώργος Γκιζέττης.
Απ’ αυτούς, οι τρεις πρώτοι είναι τα νέα πρόσωπα σε σχέση με το προηγούμενο Δ.Σ κι έχουν όλη τη διάθεση να προφέρουν πραγματικά, για να κυλήσει οργανωτικά κι αυτή η αγωνιστική περίοδος με κύριο μέλημα την ανάπτυξη.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News