Νέο ΔΣ στην ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου με πρόεδρο τον Στάθη Μαθιουδάκη

Νέο ΔΣ στην ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου με πρόεδρο τον Στάθη Μαθιουδάκη

Νέο ΔΣ στην ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου με πρόεδρο τον Στάθη Μαθιουδάκη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1005 ΦΟΡΕΣ

Τελικώς μέσω της διαδικτυακής συνάντησης των εκπροσώπων σωματείων του τοπικού βόλεϊ χθες το βράδυ, αναδείχθηκε νέα διοίκηση με διετή θητεία στην ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου κι έτσι δεν θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί και με φυσική παρουσία αύριο.

Βάσει των παραπάνω, ο Στάθης Μαθιουδάκης παραμένει πρόεδρος και θα έχουν θέση μέλους στο ΔΣ οι Ματίνα Αμερικάνου, Λοΐζος Παπακωνσταντίνου, Ευγενία Παστρικού, Μηνάς Λεντής και Γιώργος Γκιζέττης.

Απ’ αυτούς, οι τρεις πρώτοι είναι τα νέα πρόσωπα σε σχέση με το προηγούμενο Δ.Σ κι έχουν όλη τη διάθεση να προφέρουν πραγματικά, για να κυλήσει οργανωτικά κι αυτή η αγωνιστική περίοδος με κύριο μέλημα την ανάπτυξη.

 

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection