Τον ΓΣ Δωδεκάνησος επισκέφτηκε η Γ’ τάξη του Γυμνασίου Ιαλυσού
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 692 ΦΟΡΕΣ
Χθες επισκέφτηκαν στο Βενετόκλειο την ομάδα του ΓΣ Δωδεκάνησος μαθητές και μαθήτριες από τη Γ’ τάξη του Γυμνασίου Ιαλυσού. Με τη συμμετοχή τους σε κάποιες… δοκιμασίες και με τη συζήτησή τους με τους παίκτες, έμαθαν πολλά περισσότερα για το άθλημα του μπάσκετ με αμαξίδιο, μιας και η ομάδα του νησιού μας είναι ανάμεσα στις κορυφαίες στην Ελλάδα.
Η ανακοίνωση του συλλόγου:
«Σήμερα η ομάδα μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τους μαθητές της Γ’ τάξης του Γυμνασίου Ιαλυσού! Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους παίκτες μας, να συνομιλήσουν μαζί τους και να μάθουν περισσότερα για το άθλημα του μπάσκετ με αμαξίδιο. Δεν έμειναν όμως, μόνο στη θεωρία! Είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν ενεργά σε διάφορες δοκιμασίες, βιώνοντας τη μοναδικότητα του αθλήματος και ανακαλύπτοντας την ομαδικότητα και την αξία της προσπάθειας.»



Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News