Συλλυπητήριο Μήνυμα του Δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη για την απώλεια της δημοτικής υπαλλήλου Μαρίας Παπανδρέου

Συλλυπητήριο Μήνυμα του Δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη  για την απώλεια της δημοτικής υπαλλήλου Μαρίας Παπανδρέου

Συλλυπητήριο Μήνυμα του Δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη για την απώλεια της δημοτικής υπαλλήλου Μαρίας Παπανδρέου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2595 ΦΟΡΕΣ

Συλλυπητήριο μήνυμα εξέδωσε σήμερα ο Δήμαρχος Ρόδου κ. Αλέξανδρος Κολιάδης,  για την απώλεια της δημοτικής υπαλλήλου Μαρίας Παπανδρέου.

Στο μήνυμα αναφέρεται:

Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια της αγαπητής μας συνεργάτιδας και δημοτικής υπαλλήλου Μαρίας Παπανδρέου.

Η Μαρία έφυγε τόσο ξαφνικά και άδικα από κοντά μας.

Υπήρξε υπόδειγμα εργατικότητας, αφοσίωσης και προσφοράς στο Δήμο μας. Με το ήθος, την ευγένεια και τη συνέπειά της, συνέβαλε ουσιαστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας και στην εύρυθμη λειτουργία του Δήμου Ρόδου.

Η απουσία της αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό τόσο στον εργασιακό της χώρο όσο και στις καρδιές μας. Η Μαρία από σήμερα βρίσκεται στη γειτονιά των αγγέλων μαζί με τον αγαπημένο της σύζυγο Στάθη.

Εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στους οικείους της.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.