Νέο τραγούδι από τον Δήμαρχο των Λειψών Φώτη Μάγγο: "Το φιλί της φωτιάς"

Νέο τραγούδι από τον Δήμαρχο των Λειψών Φώτη Μάγγο: "Το φιλί της φωτιάς"

Νέο τραγούδι από τον Δήμαρχο των Λειψών Φώτη Μάγγο: "Το φιλί της φωτιάς"

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1888 ΦΟΡΕΣ

O κ. Φώτης Μάγγος, Δήμαρχος Λειψών, ανακοίνωσε την πρεμιέρα του νέου του τραγουδιού “Το Φιλί Της Φωτιάς” η οποία θα γίνει σήμερα Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2025, στις 19:00. Το κομμάτι, σε στίχους και μουσική των Μιχαλάρα και Φώτη Μάγγου, έρχεται να μαγέψει με ρομαντικές μελωδίες και στίχους που αγγίζουν την ψυχή.

Το τρέιλερ που κυκλοφόρησε ήδη, δίνει μια πρώτη γεύση από τις όμορφες εικόνες και τις μελωδίες του τραγουδιού, υποσχόμενο μια μουσική εμπειρία γεμάτη συναίσθημα και φυσικά τις ομορφιές των Λειψών σε πρώτο πλάνο.

Μετά την επιτυχία του τραγουδιού “Έλα μαζί μου στους Λειψούς”, που αγαπήθηκε τόσο στο διαδίκτυο όσο και στις μουσικές πλατφόρμες, το νέο κομμάτι συνεχίζει την πορεία της δημιουργικής έμπνευσης, συνδυάζοντας την αγάπη για τη μουσική με την αγάπη για τον τόπο.

Ο ίδιος ο Φώτης Μάγγος δήλωσε:
“Λένε πως η χαρά γίνεται μεγαλύτερη όταν τη μοιράζεσαι. Ας μοιραστούμε λοιπόν αυτή τη δημιουργία που είναι γεμάτη από συναισθήματα και εκπέμπει μια νότα αισιοδοξίας μέσα στη γενικότερη καταχνιά.”

Πηγή: www.kalymnosnews.gr

 

Διαβάστε ακόμη

Και επίσημα δήμαρχος Λειψών η Ευαγγελίστρια Λαουντού

«Ύμνοι» των Times για τους Λειψούς – Το ελληνικό νησί των μύθων, των θρύλων και των τιρκουάζ νερών

Μήνυμα Φ. Μάγγου για την παραίτησή του από τον δήμο Λειψών: «Δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση για το καλό των νησιών»

Τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου αναλαμβάνει ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος

Θερμές ευχαριστίες του Δήμου Λειψών προς την Ομάδα Αιγαίου για την πολύτιμη προσφορά της

Λειψοί: Το νησί - πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης και ορθής διαχείρισης υδάτινων πόρων

ΔΗ.ΛΙ.ΤΑ.Π.: Εκπαίδευση Αντιρρύπανσης για Πάτμο και Λειψούς με Έμφαση στην Πρόληψη Θαλάσσιας Ρύπανσης

Ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση τμημάτων του οδικού δικτύου στους Λειψούς – Η ανάρτηση του Δημάρχου Φώτη Μάγγου