Συναυλίες του Δήμου Ρόδου και Ροδιακού Συλλόγου Μουσικών στο Χριστουγεννιάτικο Πάρκο Θέρμαι
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1825 ΦΟΡΕΣ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι συναυλίες που διοργανώθηκαν από τον Ροδιακό Σύλλογο Μουσικών σε συνεργασία με τον δήμο Ρόδου, στα πλαίσια Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στο Πάρκο Θέρμαι.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωση του Ροδιακού Συλλόγου Μουσικών, αναφέρονται τα εξής:
"Στα πλαίσια ανάδειξης της καλλιτεχνικής κουλτούρας του νησιού καθώς και των ντόπιων καλλιτεχνών (#SupportLocalBandsXmasEdition), ο Δήμος Ρόδου και ο Ροδιακός Σύλλογος Μουσικών διοργάνωσαν μία σειρά συναυλιών στο Πάρκο Θέρμαι, οι οποίες αποπερατώθηκαν με επιτυχία.
Ο Ροδιακός Σύλλογος Μουσικών θα ήθελε να ευχαριστήσει το Δήμο Ρόδου, την Δ.Ε.Ρ.Μ.Α.Ε, τον Δ.Ο.Π.Α.Ρ και όλους όσους συμμετείχαν στη διοργάνωση των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στο Πάρκο Θέρμαι.
Στις συναυλίες αυτές που έλαβαν χώρα στο Πάρκο Θέρμαι, στην Πλατεία Κύπρου καθώς και σε χωριά του νησιού μας, εμφανίστηκαν γνωστά μουσικά συγκροτήματα και καλλιτέχνες του τόπου μας, μέλη του Ροδιακού Συλλόγου Μουσικών.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε για ακόμη μία χρονιά από καρδιάς, όλους όσους παρακολούθησαν τις συναυλίες, καθώς εκδήλωσαν έμπρακτα την στήριξή τους στους Ρόδιους καλλιτέχνες."



Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News