Κ. Σφυρίου: Στην αντιμετώπιση της Τουρκίας δυστυχώς, δεν υπάρχει εθνική στρατηγική!

Κ. Σφυρίου: Στην αντιμετώπιση της Τουρκίας δυστυχώς, δεν υπάρχει εθνική στρατηγική!

Κ. Σφυρίου: Στην αντιμετώπιση της Τουρκίας δυστυχώς, δεν υπάρχει εθνική στρατηγική!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 984 ΦΟΡΕΣ

Γράφει o
Κοσμάς Σφυρίου

Τα τελευταία χρόνια, παρακολουθήσαμε εν ενεργεία και πρώην βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος και πρώην υφυπουργούς της Ν.Δ., να αμφισβητούν την πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, σε ό,τι αφορά στην αντιμετώπιση της Τουρκίας.

Τους τελευταίους μήνες, παπακολουθούμε τους πρώην πρωθυπουργούς της Ν.Δ., τον Αντώνη Σαμαρά και τον Κώστα Καραμανλή, να αμβισβητούν, ευθέως, όχι μόνο την τακτική, αλλά και τη στρατηγική που ακολουθεί η κυβέρνηση της Ν.Δ. - που κυβερνά για 6ο χρόνο τη χώρα – έναντι της Τουρκίας.
Μάλιστα, πριν 3 μήνες, τον Νοέμβρη του 2024, αυτή η αμφισβήτηση είχε ως αποτέλεσμα, ο κ. Μητσοτάκης να διαγράψει τον κ. Σαμαρά από τη Ν.Δ.!


Τη Δευτέρα, παρακολουθήσαμε τον κ. Καραμανλή, να μιλά στο Πολεμικό Μουσείο της Αθήνας και να ευθυγραμμίζεται σ’ αυτή την αμφισβήτηση, όχι μόνο με τον κ. Σαμαρά, αλλά και με τον πρώην Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο (που ήταν και οι δυο παρόντες και με την «ηχηρή» σιωπή τους, επιβεβαίωσαν αυτή την ευθυγράμμιση) και με τον πρώην υφυπουργό Εξωτερικών της Ν.Δ., κ. Γιάννη Βαληνάκη.


Όλα αυτά αποδεικνύουν, πως ούτε μεταξύ κορυφαίων στελεχών του κυβερνώντος κόμματος δεν υπάρχει ταύτιση απόψεων, για την τρέχουσα πολιτική, αλλά και για τη στρατηγική της χώρας μας στα ελληνοτουρκικά.
Και αν δεν υπάρχει ταύτιση απόψεων ούτε καν μέσα στη Ν.Δ.,
• πώς να υπάρξει ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ, τουλάχιστον με τα βασικά κόμματα της αντιπολίτευσης;
• και πώς να σφυρηλατηθεί ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΨΥΧΙΑ των πολιτών, μέσα στην ελληνική κοινωνία;
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ!


Μα πως να διαμορφωθεί αυτή, αφού, για την αντιμετώπιση της Τουρκίας, δεν συζητά ο πρωθυπουργός με τους πολιτικούς αρχηγούς;
Ακόμη και το Εθνικό Συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής (που θεσμοθετήθηκε με το άρθρο 82 του Συντάγματος και εξειδικεύθηκε με τον νόμο 3132 του 2003, ως «όργανο συμβουλευτικό της κυβέρνησης, που επεξεργάζεται θέματα σχετικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό της εξωτερικής πολιτικής»), στα 5 ½ χρόνια που κυβερνά η Ν.Δ., συγκλήθηκε 4 φορές (2 από τον κ. Δένδια & 2 από τον κ. Γεραπετρίτη) και μόνο, για να ενημερωθεί - απλά να ενημερωθεί … - από τον υπουργό Εξωτερικών!
Δυστυχώς, ο πρωθυπουργός, Κυρ. Μητσοτάκης, όχι μόνο δεν εφαρμόζει διατάξεις του Συντάγματος (βλ. το άρθρο 82, ομόφωνες αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας κ.λπ.), αλλά δεν επιδίωξε την ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ και την ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΨΥΧΙΑ, ούτε καν στην επιλλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, ο οποίος θα προεδρεύσει κατά την περίοδο 2025 – 2030, που θα είναι κρίσιμη σε ό,τι αφορά στην αντιμετώπιση της Τουρκίας.

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Δ. Κόκκινος: Ανδρέας Παπανδρέου-Ένας μεγάλος δημοκρατικός ηγέτης, οραματιστής, επαναστάτης και άνθρωπος

Σταύρος Μιχαηλίδης: Οι νησιωτικές επιχειρήσεις χωρίς μεταφορικό ισοδύναμο για 3 χρόνια –Νέος «ΟΠΕΚΕΠΕ» στο μεταφορικό ισοδύναμο;

Αγγελική Κ. Μοράρη: Παιδική διατροφή: Από το «δεν μου αρέσει» στο «θα το δοκιμάσω»

Γιάννης Σαμαρτζής: Οικονομίες έντασης Κεφαλαίου και έντασης Εργασίας: Οι δύο Πυλώνες της Παραγωγής και Παραγωγικότητας

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση