Γ. Παπαδομαρκάκης: «Τρία εκατ. ευρώ στα δύο Ωνάσεια Σχολεία της Ρόδου τον πρώτο χρόνο για την επισκευή τους»

Γ. Παπαδομαρκάκης: «Τρία εκατ. ευρώ στα δύο Ωνάσεια Σχολεία της Ρόδου τον πρώτο χρόνο για την επισκευή τους»

Γ. Παπαδομαρκάκης: «Τρία εκατ. ευρώ στα δύο Ωνάσεια Σχολεία της Ρόδου τον πρώτο χρόνο για την επισκευή τους»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4063 ΦΟΡΕΣ

Ο προϊστάμενος της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, Γιάννης Παπαδομαρκάκης, μίλησε στον topfm και τη Ρένα Βενιανάκη για τα Ωνάσεια Σχολεία, και δη, τα δύο που θα λειτουργήσουν στη Ρόδο, το 3ο Γενικό Λύκειο Ρόδου («Καπνοβιομηχανία») και το 6ο Γυμνάσιο Ρόδου («Οικοκυρική»).

Όπως είπε στην εκπομπή «Η Ρένα στα γεγονότα», ήταν δική του πρόταση, επειδή αντιμετωπίζουν σοβαρά κτηριακά προβλήματα. «Μόνο τον πρώτο χρόνο, θα διατεθεί στο κάθε σχολείο από το ίδρυμα Ωνάση ποσό 1.5 εκατ. ευρώ. Τα παιδιά και εκπαιδευτικοί δεν έχουν κανένα λόγο να ανησυχούν», ανέφερε και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς.

Ο κ. Παπαδομαρκάκης αναφέρθηκε αναλυτικά για το πώς θα γίνεται η επιλογή των μαθητών αλλά και των καθηγητών:

«Η επιλογή των μαθητών θα γίνεται με κάποια τεστ δεξιοτήτων. Δεν θα είναι ακριβώς τα τεστ των προτύπων σχολείων. Θα έχουν προετοιμαστεί εντός σχολείου οι μαθητές. Θα προηγηθούν οι μαθητές που είναι στο σχολείο. Όσο για τους εκπαιδευτικούς τα δύο πρώτα χρόνια μπορούν να παραμείνουν στο σχολείο. Δεν χάνουν την οργανική τους θέση τα δύο πρώτα χρόνια. Τα επόμενα χρόνια αν θέλουν να παραμείνουν, παραμένουν. Όπως γίνεται σε κάθε περίπτωση, αξιολογούνται».

Ο προϊστάμενος της Περιφερειακής Διεύθυνσης απάντησε και στα σχόλια για το Διοικητικό Συμβούλιο που θα διοικεί τα Ωνάσεια Σχολεία:

«Θα υπάρχει ένα διοικητικό συμβούλιο από τέσσερα μέλη του Ιδρύματος και πέντε από το υπουργείο Παιδείας, άρα η πλειοψηφία είναι στο υπουργείο Παιδείας. Αυτό το συμβούλιο είναι για τον έλεγχο των οικονομικών αλλά και για τη δράση που μπορεί να γίνει για σεμινάρια, συνέδρια. Τα σχολεία παραμένουν δημόσια, θα λέγονται δημόσια Ωνάσεια Σχολεία».

Ο κ. Παπαδομαρκάκης αποκάλυψε ότι τα δυο σχολεία που εντάσσονται στα Ωνάσεια ήταν δική του πρόταση:

«Σωστά το λέτε ότι και τα δύο κτήρια που στεγάζουν τα δυο σχολεία έχουν το μαύρο τους το χάλι. Γι’ αυτό, τα πρότεινα, για να επισκευαστούν όπως πρέπει. Το ποσό που θα δοθεί τον πρώτο χρόνο για κάθε σχολείο είναι τεράστιο, 1.5 εκατ. ευρώ. Να αναφέρω επίσης, ότι και οι εκπαιδευτικοί θα έχουν 320 ευρώ επιπλέον τον μήνα».

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls