Κάλυμνος: Πρώτη βόλτα με το νέο λεωφορείο και προσκύνημα στον Άγιο Σάββα (ΒΙΝΤΕΟ)

Κάλυμνος: Πρώτη βόλτα με το νέο λεωφορείο και προσκύνημα στον Άγιο Σάββα (ΒΙΝΤΕΟ)

Κάλυμνος: Πρώτη βόλτα με το νέο λεωφορείο και προσκύνημα στον Άγιο Σάββα (ΒΙΝΤΕΟ)

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1224 ΦΟΡΕΣ

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, επισκέφθηκε την Κάλυμνο, συνοδευόμενος από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ο.ΣΥ. Α.Ε., Στέφανο Αγιάσογλου, προκειμένου να παραδώσουν δύο λεωφορεία από την Ανώνυμη Εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ. Α.Ε.) προς τον Δήμο Καλυμνίων.

Η παραχώρηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Στηρίζουμε τα ακριτικά νησιά», ενισχύοντας τις μεταφορικές υποδομές του νησιού και διευκολύνοντας την καθημερινότητα των πολιτών. Τα εν λόγω οχήματα εντάχθηκαν άμεσα στον στόλο της Δημοτικής Συγκοινωνίας και θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των μετακινήσεων των κατοίκων και των επισκεπτών.

Το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου, ο Υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, επιβιβάστηκε στα παραχωρηθέντα λεωφορεία, προκειμένου να διαπιστώσει τη λειτουργικότητά τους. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε προσκυνηματική επίσκεψη και στη Μονή του Αγίου Σάββα όπου τους υποδέχθηκε ο Μητροπολίτης Λέρου, Καλύμνου και Αστυπάλαιας κ. Παϊσιος.

πηγή: ORTHODOXIANEWSAGENCY.GR 

Διαβάστε ακόμη

Μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη προς τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σταματούν οριστικά τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία

Ο Ελαιουργικός & Αμπελουργικός Συνεταιρισμός Δωδεκανήσου αποχαιρετά τον Μανώλη Διακομανώλη

Νότια Ρόδος: Στο επίκεντρο ξανά τα ελάφια και οι ελλείψεις στο Π.Ι. Γενναδίου

Στον Ευαγόρα ο Χρήστος Στεργιόπουλος

Ρόδος: Το τελευταίο αντίο στην Ειρήνη Ζερβού

Ρόδος: Θλίψη στο ΤΕΕ Δωδεκανήσου για τον Εμμανουήλ Διακομανώλη

Ρόδος: Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για φωτιά δίπλα σε κάδους που ξέσπασε στην καρδιά του χωριού Κοσκινού