Δυσαρέσκεια δασικών υπαλλήλων

Δυσαρέσκεια δασικών υπαλλήλων

Δυσαρέσκεια δασικών υπαλλήλων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1243 ΦΟΡΕΣ

Την έντονη διαμαρτυρία τους εκφράζουν οι υπάλληλοι Δασαρχείου για την αντιμετώπιση της οποίας έτυχε συνάδελφός τους, κατά την προχθεσινή συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής Ρόδου, από τον δήμαρχο, Αλέξανδρο Κολιάδη.

Σημειώνεται ότι, κάποια στιγμή ανέβηκαν οι τόνοι ανάμεσα στον δήμαρχο και υπάλληλο της Δασικής Υπηρεσίας, όταν ο τελευταίος είπε ότι την επόμενη του ατυχήματος που είχε συμπολίτισσά μας με ελάφι, στη Νότια Ρόδο, ο ίδιος μετέβη επιτόπου αλλά δεν βρήκε ίχνη από ελάφι.

Ο δασικός υπάλληλος διαμαρτυρήθηκε για τον τόνο του δημάρχου, με τον ίδιο να αναρωτιέται τι του είπε και θίχθηκε και έτσι, κάποια στιγμή υπήρξε ένταση.

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…