Είχαν μετατρέψει τον χώρο σε... χωματερή

Είχαν μετατρέψει τον χώρο σε... χωματερή

Είχαν μετατρέψει τον χώρο σε... χωματερή

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1576 ΦΟΡΕΣ

Σε εστία μόλυνσης είχαν μετατρέψει τον κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας που διέμεναν, 55χρονος και 21χρονη στην Κω, οι οποίοι συνελήφθησαν για υποβάθμιση περιβάλλοντος και παραπέμφθηκαν στη δικαιοσύνη.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά από την Αστυνομία, σε έλεγχο που έγινε σε κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας όπου διέμεναν η 21χρονη και ο 55χρονος, εντοπίστηκαν ηλεκτρικές συσκευές, πλαστικές καρέκλες και κουβάδες, λιμνάζοντα νερά, τα οποία αποτελούσαν εστίες μόλυνσης για τους κατοίκους.

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία από το Αστυνομικό Τμήμα Κω και με αυτήν, κινήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία.

Διαβάστε ακόμη

Παρίσταναν τους λογιστές κι άρπαξαν χρήματα και κοσμήματα στην Κάρπαθο

Ρόδος: Στο εδώλιο δυο άτομα για κατοχή ναρκωτικών

Δύο συλλήψεις στη Ρόδο για δυνατή μουσική σε καταστήματα

57χρονος Γερμανός τουρίστας ανασύρθηκε νεκρός από παραλία της Κω

Εξαρθρώθηκε συμμορία που εξαπατούσε πολίτες στην Κάρπαθο

Ρόδος: Συμπολίτες μας «έσωσαν» το ακίνητό τους από κατάσχεση

Ρόδος: Σύλληψη 51χρονου μετά από έρευνα στο σπίτι του – Κατασχέθηκαν κάνναβη και τσιγαριλίκι

Σύλληψη 43χρονου από το Ρέθυμνο στη Ρόδο