Δράση του Γυμνασίου Ιαλυσού για την Ημέρα της Γυναίκας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2934 ΦΟΡΕΣ
Την Παρασκευή 14 Μαρτίου μαθητές του Γυμνασίου Ιαλυσού συνοδευόμενοι από τους καθηγητές τους συμμετείχαν στην εκδήλωση της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας του Δήμου Ρόδου (Δ.ΕΠ.ΙΣ.) και της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας του Δήμου Ρόδου στο πλαίσιο σειράς εκδηλώσεων για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας.
Οι μαθητές παρουσίασαν θεατρικό δρώμενο για τους πολλούς και διαφορετικούς ρόλους της σύγχρονης γυναίκας ενώ, παράλληλα, εικαστικά έργα που είχαν δημιουργήσει, στόλιζαν την εκδήλωση. Μέσα από τη δράση αυτή αναδείχθηκε η ανάγκη συνειδητοποίησης της προσφοράς της γυναίκας και του σεβασμού προς το πρόσωπό της. Στο τέλος, δύο από τα έργα των μαθητών επιλέχθηκαν και δόθηκαν στον "Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών" του Δήμου Ρόδου και στο γραφείο του "Συνδέσμου Πρόληψης και Αντιμετώπισης της Βίας στην Οικογένεια" της Κύπρου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News