Επιτυχημένη επιμόρφωση για τα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα και την Τεχνητή Νοημοσύνη

Επιτυχημένη επιμόρφωση για τα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα και την Τεχνητή Νοημοσύνη

Επιτυχημένη επιμόρφωση για τα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα και την Τεχνητή Νοημοσύνη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 699 ΦΟΡΕΣ

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το webinar με τίτλο «Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα και Τεχνητή Νοημοσύνη: Από τη δημιουργία τους μέχρι την αξιοποίησή τους στη σχολική τάξη», το οποίο διοργανώθηκε με εισηγητή τον Σπυρίδωνα Σπύρου, Διευθυντή του Δημοτικού Κολλεγίου Ρόδου και υποψήφιο διδάκτορα του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Η Επιμόρφωση ανέδειξε τις δυνατότητες των σύγχρονων εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στη δημιουργία και αξιοποίηση Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων, όπως εκπαιδευτικά βίντεο, διαδραστικά φύλλα εργασίας, AI Tutors, avatars, podcasts και πολλά άλλα.

Ο κ. Σπύρου παρουσίασε καινοτόμες προσεγγίσεις που μπορούν να ενισχύσουν τη μαθησιακή διαδικασία, δίνοντας έμφαση στην ορθή και ηθική χρήση της τεχνολογίας μέσα στην εκπαιδευτική πράξη.

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη με υπευθυνότητα, διατηρώντας πάντα τον παιδαγωγικό και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της διδασκαλίας.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της κριτικής σκέψης, της διαφάνειας και της δεοντολογικής χρήσης των νέων τεχνολογιών, ώστε να διασφαλιστεί ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη λειτουργεί ως υποστηρικτικό εργαλείο και όχι ως αντικαταστάτης του εκπαιδευτικού ρόλου.

Το υψηλό επίπεδο της παρουσίασης και η μεταδοτικότητα του εισηγητή απέσπασαν εξαιρετικά θετικά σχόλια από τους συμμετέχοντες. Πολλοί εκπαιδευτικοί τόνισαν ότι η επιμόρφωση τους έδωσε πρακτικά εργαλεία και χρήσιμες γνώσεις, τις οποίες μπορούν να εφαρμόσουν με ασφάλεια και παιδαγωγική υπευθυνότητα στην καθημερινή τους διδασκαλία.

Ο Σπυρίδων Σπύρου, μέσα από τη μακρόχρονη ενασχόλησή του με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, ανέδειξε το τεράστιο δυναμικό της Τεχνητής Νοημοσύνης, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι η χρήση της πρέπει να γίνεται με σύνεση, ηθική και γνώμονα το όφελος των μαθητών.

Η επιτυχημένη αυτή πρωτοβουλία απέδειξε ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι σύμμαχος της εκπαίδευσης, αρκεί να αξιοποιείται με υπευθυνότητα και σωστή καθοδήγηση. Το μέλλον της μάθησης είναι εδώ, και είναι στο χέρι μας να το διαμορφώσουμε με σεβασμό, δεοντολογία και ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Διαβάστε ακόμη

Ξεσπά η μητέρα της Μαρίας Νιώτη και καταγγέλλει αδιαφορία της αστυνομίας για τον 17χρονο stalker που δολοφόνησε την κόρη της

Εκτεταμένη διακοπή υδροδότησης λόγω σοβαρής βλάβης στο αντλιοστάσιο Τραπεζίας (περιοχή Αφάντου)

Με κάθε Επισημότητα η Τελετή του Αυθεντικού Ιπποκρατικού Όρκου, ενώνει Ιατρούς από όλο τον κόσμο

Καταγγελία-ΣΟΚ στη Λέρο: Η Δημοτική Αρχή πετά ανακυκλώσιμα στη χωματερή – Οργή από τον Μιχάλη Κόλια!

Ρόδος για τη Ζωη: Μουσική, χαμόγελα και δράση για την πρόληψη του καρκίνου

Θεατρική παράσταση από το Λύκειο Ιαλυσού: «Ένα Αταίριαστο Ζευγάρι»

Απαγόρευση πρόσβασης στα social media για παιδιά κάτω των 13 ετών

Αύξηση 6,4% των επιβατών στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης ΥΠΑ