Ο ΦoΔΣΑ «έβαλε τάξη» και στον ΧΥΤΑ της Κω μέσα σε επτά μήνες

Ο ΦoΔΣΑ «έβαλε τάξη» και στον ΧΥΤΑ της Κω μέσα σε επτά μήνες

Ο ΦoΔΣΑ «έβαλε τάξη» και στον ΧΥΤΑ της Κω μέσα σε επτά μήνες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 727 ΦΟΡΕΣ

Σε μία ακόμα προβληματική υποδομή «έβαλε τάξη» ο ΦΟΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου ώστε να καταστεί νόμιμη και να λειτουργεί κανονικά.

Πρόκειται για τον ΧΥΤΑ της Κω, στον οποίο έγιναν μεταξύ άλλων μελέτες για την έκδοση άδειας λειτουργίας, εργασίες μετατόπισης τόνων σκουπιδιών, ενώ παράλληλα τοποθετήθηκε σύγχρονος εξοπλισμός, και όλα αυτά μέσα σε διάστημα επτά μηνών.

Όπως επισημαίνει ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος που τον επισκέφθηκε, «όταν σε μόλις επτά μήνες σημειώνεται πρόοδος που άλλοτε θα απαιτούσε χρόνια, δικαιώνεται μια απόφαση που για κάποιους ήταν λάθος αλλά η πραγματικότητα μιλάει από μόνη της».

Αναφέρει συγκεκριμένα τα εξής:

«Η μετατόπιση χιλιάδων τόνων απορριμμάτων που έγινε σε ελάχιστο χρόνο, ούτε αυτονόητη ήταν, ούτε φυσικά εύκολη υπόθεση. Στην Κω βρεθήκαμε χθές και είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε με την έπαρχο Κω Ντίνα Σβύνου, τον ΧΥΤΑ του νησιού.

Εδω και μερικούς μήνες, οπότε και ανέλαβε τη διαχείριση αυτής της εξαιρετικά προβληματικής υποδομής ο ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου, έχει γίνει πολλή δουλειά και έχουμε ακόμα μεγάλο αγώνα μέχρι αυτή η υποδομή να έρθει στην κανονικότητα και στην πλήρη νομιμότητα.

Ομως, η δουλειά δεν μας φόβισε ποτέ. Το κάνουμε με την αφοσίωση που το περιβάλλον των νησιών μας αξίζει και δεν πρόκειται να κάνουμε καμία έκπτωση ή να υποκύψουμε στον λαϊκισμό ή τις πιέσεις για άλλοθι και άφεση αμαρτιών στους επιτήδειους.

Η μετατόπιση χιλιάδων τόνων που βρέθηκαν ατάκτως ερριμμένοι σε λάθος χώρο, η καθιέρωση κανόνων, η προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού, οι μελέτες για την έκδοση αδειας λειτουργίας, οι μελέτες αποκατάστασης, η τοποθέτηση μονάδας αντίστροφης ώσμωσης και πολλές άλλες παρεμβάσεις που ήδη έγιναν σε μόλις 7 μήνες, είναι η απόδειξη οτι αυτές οι υποδομές καταρρέουν από την αδιαφορία και τον ωχαδερφισμό.

Οταν σε μόλις επτά μήνες σημειώνεται πρόοδος που άλλοτε θα απαιτούσε χρόνια, δικαιώνεται μια απόφαση που για κάποιους ήταν λάθος αλλά η πραγματικότητα μιλάει από μόνη της.

Εμείς θα συνεχίσουμε να λέμε οτι ο ΦοΔΣΑ δεν είναι η Περιφέρεια, αλλά η σύμπραξη των φορέων της αυτοδιοίκησης Α' και Β' βαθμού. Είναι η αλλαγή σελίδας που ήρθε στο "παρά πέντε" ή στο "και πέντε", αλλά έφερε λύσεις σε χρόνια αδιέξοδα, αδιαφορία και ανικανότητα. Πολύ περισσότερο όταν οι πολίτες πλήρωναν ανελλιπώς χρήματα για υπηρεσίες που δεν λάμβαναν.

Ολα αυτά τελείωσαν, κάθε κατεργάρης στον πάγκο του και δουλειά με σεβασμό σε κανόνες, σε νόμους, στη δημόσια υγεία, στη δημοσιονομική υγεία και στο περιβάλλον».

Διαβάστε ακόμη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εν νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου για την «Περβόλα»

202 χρόνια από το ολοκαύτωμα της Κάσου - Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ τίμησε τους ήρωες του Ολοκαυτώματος της Κάσου

Ρόδος: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στα αμπέλια της ΚΑΪΡ

Χρ. Γιαννούτσος και Γ. Σταυλάς: Ανάμεσα στην τουριστική ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής – Το αδιέξοδο της ηχορύπανσης στον αερολιμένα «Διαγόρας»

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Αναστάσιος Πλατής: «Σήμερα ζω με τους γονείς μου. Αύριο;» Η αγωνία των οικογενειών ατόμων με αναπηρία για την επόμενη μέρα

Απάντηση του Σωτήρη Βαγιανού στις ενστάσεις του Τηλέμαχου Καμπούρη