Πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη στη Λέρο για την προώθηση δύο καίριων ζητημάτων που αφορούν το νησί
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1111 ΦΟΡΕΣ
Την Τρίτη 15 Απριλίου 2025, το μεσημέρι, στο γραφείο του δημάρχου της Λέρου, κου Τιμόθεου Κωττάκη, παρουσία του πρώην υφυπουργού και βουλευτή Δωδεκανήσου Γιάννη Παππά και συνεργατών του δημάρχου, διεξήχθη ευρεία σύσκεψη για δύο σημαντικά θέματα για το νησί της Λέρου.
Όπως αναφέρει ο δήμαρχος Λέρου σε προσωπική του ανάρτηση, σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, «πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη με τον υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια, για την πρόταση εκ μέρους του δήμου μας σχετικά με τη χρηματοδότηση της λειτουργίας των αναδομημένων μηχανών αφαλάτωσης, δυναμικότητας 2.000 κυβικών μέτρων νερού την ημέρα.
Η πρόταση προς το υπουργείο ήταν πλήρως τεκμηριωμένη ήδη από τον Οκτώβριο του 2024. Τελικά, μετά την τηλεδιάσκεψη με τον υπουργό Βασίλη Κικίλια, τον Γιάννη Παππά και εμού, υπεγράφη από τον υπουργό, η χρηματοδότηση προς τον δήμο μας.
Ευχαριστώ τον υπουργό Βασίλη Κικίλια, τον υφυπουργό Στέφανο Γκίκα, τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Μανώλη Κουτουλάκη, που είναι πάντα δίπλα μας και σαφώς, τον βουλευτή μας Γιάννη Παππά.
Στη συνέχεια της σύσκεψης, με νέα τηλεδιάσκεψη, συζητήσαμε με τον υπουργό Οικονομικών, Κυριάκο Πιερρακάκη, και τους συνεργάτες του, για ένα πολύ σημαντικό θέμα του δήμου μας με την ΕΤΑΔ Α.Ε., και ευελπιστούμε σύντομα να ολοκληρωθούν τα αιτήματα του δήμου μας προς την ΕΤΑΔ.
Οι φάκελοι των αιτημάτων του δήμου μας ήταν πλήρως τεκμηριωμένοι και ευελπιστούμε στην άμεση διεκπεραίωσή τους. Οι φάκελοι απεστάλησαν και στον υπουργό Οικονομικών, κ. Πιερρακάκη.
Ευχαριστώ πολύ τον υπουργό Οικονομικών και τον βουλευτή μας, Γιάννη Παππά, για τη στήριξη των αιτημάτων του δήμου μας».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News