Πασχαλινό μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη

Πασχαλινό μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη

Πασχαλινό μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1146 ΦΟΡΕΣ

Ευχές για καλό Πάσχα απηύθυνε ο δήμαρχος Ρόδου, κ. Αλέξανδρος Κολιάδης, στέλνοντας μήνυμα ενότητας, ελπίδας και αισιοδοξίας. Ειδικότερα, αναφέρει τα ακόλουθα για τις άγιες αυτές ημέρες:

«Η Ρόδος είναι λουσμένη στο φως.

Το ζούμε κάθε μέρα, το κουβαλάμε μέσα μας.

Το Πάσχα είναι η στιγμή να φωτίσουμε ξανά τη σχέση μας με τους γύρω μας.

Να ξαναβρούμε την καλοσύνη, την ενότητα, την πίστη σε κάτι καλύτερο.

Μέσα από την παράδοση και τις ρίζες μας, βρίσκουμε πάντα τον δρόμο.

Και αυτός ο δρόμος οδηγεί μπροστά.

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλες και όλους».

Διαβάστε ακόμη

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής