Εκδήλωση τιμής και μνήμης από το Εργατικό Κέντρο Ρόδου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1060 ΦΟΡΕΣ
Για τους ήρωες Νικόλαο Σάββα και τον Γεώργιο Κυρμιχάλη
Μια εξαιρετική εκδήλωση μνήμης και τιμής σε δύο ήρωες εργαζόμενους της ΔΕΣ «ΡOΔΑ» που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας μας, πραγματοποιήθηκε προχθές, με αφορμή τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς!
Πρόκειται για τον Νικόλαο Σάββα και τον Γεώργιο Κυρμιχάλη, υπαλλήλους της Δημοτικής επιχείρησης συγκοινωνιών «ΡΟΔΑ», οι οποίοι συμμετείχαν στην επιχείρηση “ANGLO” τον Σεπτέμβριο του 1942.

Για τον λόγο αυτό, πραγματοποιήθηκε η προβολή του ιστορικού ντοκιμαντέρ «ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΑΝ – Ν. Σάββας & Γ. Κυρμιχάλης - επιχείρηση “Anglo”» (διάρκειας 45 λεπτών) του δικηγόρου-σκηνοθέτη Γιώργου Τζεδάκη, προχθές το απόγευμα στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Ρόδου.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ρόδου Παναγιώτης Εγγλέζος, «τιμώντας τους αγώνες των εργατών, σκύβουμε το κεφάλι μπροστά στη θυσία εκείνων που πάλεψαν, όχι μόνο για ψωμί και δικαιώματα, αλλά και για την ελευθερία του τόπου μας.
Η Πρωτομαγιά και η Αντίσταση συναντιούνται σε έναν κοινό αγώνα: τον αγώνα για αξιοπρέπεια, ελευθερία και κοινωνική απελευθέρωση, αυτό προς απάντηση σε όσους λένε ότι δεν υπάρχει δέσιμο του εορτασμού με το ιστορικό αυτό γεγονός, κατακρίνοντας την πρωτοβουλία μας αυτή.

Το μήνυμα της Πρωτομαγιάς και της Αντίστασης είναι ενιαίο και ζωντανό: Ο αγώνας για τα δίκαια των πολλών δεν σταματά ποτέ. Η θυσία των ηρώων μάς δείχνει τον δρόμο».



Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News