Επιχείρηση απομάκρυνσης οχημάτων και «εισαγόμενων Ρομά» που εγκαταστάθηκαν στη Λαϊκή Αγορά του Ταξιάρχη

Επιχείρηση απομάκρυνσης οχημάτων και «εισαγόμενων Ρομά» που εγκαταστάθηκαν στη Λαϊκή Αγορά του Ταξιάρχη

Επιχείρηση απομάκρυνσης οχημάτων και «εισαγόμενων Ρομά» που εγκαταστάθηκαν στη Λαϊκή Αγορά του Ταξιάρχη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 6659 ΦΟΡΕΣ

Συντονισμένη προσπάθεια απομάκρυνσης οχημάτων και ομάδας «εισαγόμενων Ρομά» και άλλων πολιτών από τον χώρο της Λαϊκής Αγοράς στον Ταξιάρχη όπου έχουν «στρατοπεδεύσει», πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί από τη Διεύθυνση Καθαριότητας του δήμου Ρόδου.

Το γεγονός γνωστοποίησε ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας Καθαριότητας του δήμου, κ. Νίκος Πίτσης, με δημοσίευσή του στην προσωπική του σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, σημειώνοντας τα εξής:

«Σήμερα (σ.σ.6.05.2025) πραγματοποιήθηκε προσπάθεια απομάκρυνσης από τον δήμο Ρόδου, παρουσία του αρμόδιου αντιδημάρχου Καθαριότητας κ. Δημήτρη Καρατζιά, με τη συνδρομή της Αστυνομίας, οχημάτων και ομάδας πολιτών από τον χώρο της Λαϊκής του Ταξιάρχη, καθώς και απέναντι από την είσοδο της Λαχαναγοράς. Η προσπάθεια θα συνεχιστεί και στον χώρο του πάρκινγκ της Παπαλουκά στο παλιό Νοσοκομείο σύντομα, καθώς έχουν “στρατοπεδεύσει” κι εκεί».

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.