Ανοιχτή επιστολή στον πρωθυπουργό από το ΕΚΡ για τα τεράστια προβλήματα του Νοσοκομείου

Ανοιχτή επιστολή στον πρωθυπουργό από το ΕΚΡ για τα τεράστια προβλήματα του Νοσοκομείου

Ανοιχτή επιστολή στον πρωθυπουργό από το ΕΚΡ για τα τεράστια προβλήματα του Νοσοκομείου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1655 ΦΟΡΕΣ

Επιστολή προς τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη απέστειλε το Εργατικό Κέντρο Ρόδου, σε «κραυγή αγωνίας» για το Νοσοκομείο της Ρόδου λόγω της υποστελέχωσης, με τίτλο: «Επείγουσα παρέμβαση για την υποστελέχωση και λειτουργική κατάρρευση του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου».

Η επιστολή κοινοποιείται και στον υπουργό Υγείας, τους βουλευτές Δωδεκανήσου, την περιφέρεια Ν. Αιγαίου και τον δήμο Ρόδου.

Ειδικότερα, στην επιστολή αναφέρονται τα εξής:

«Αξιότιμε κύριε πρωθυπουργέ,

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρόδου υψώνει κραυγή αγωνίας και οργής εκ μέρους των εργαζομένων και του συνόλου της κοινωνίας της Ρόδου. Η κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο του νησιού μας δεν είναι απλώς κρίσιμη – είναι πλέον τραγική.

Οι συνεχείς παραιτήσεις γιατρών, η απελπιστική έλλειψη βασικών ειδικοτήτων, οι εφημερίες χωρίς επαρκές προσωπικό, καθιστούν την παροχή ιατρικής φροντίδας έναν καθημερινό άθλο – με θύματα τους ίδιους τους πολίτες.

Παιδιά, ηλικιωμένοι, ευπαθείς ομάδες, τουρίστες – όλοι εκτίθενται σε έναν αόρατο κίνδυνο, που προέρχεται από την χρόνια εγκατάλειψη της δημόσιας υγείας στη Ρόδο. Δεν είναι απλά πρόβλημα λειτουργίας. Είναι ζήτημα ΖΩΗΣ και ΘΑΝΑΤΟΥ.

Η Ρόδος, ένα από τα σημαντικότερα τουριστικά κέντρα της χώρας, δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως φτωχός συγγενής. Δεν είναι αποδεκτό, εν έτει 2025, να παρακαλούν γιατροί και ασθενείς για τα αυτονόητα. Οι γιατροί μας παραιτούνται όχι γιατί δεν αγαπούν το λειτούργημά τους, αλλά γιατί εξουθενώθηκαν, εγκαταλείφθηκαν, απαξιώθηκαν.

Ως κοινωνία δεν θα ανεχθούμε άλλο αυτή την ταπείνωση. Ως Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο απαιτούμε:

1. Άμεση στελέχωση του Νοσοκομείου με μόνιμο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
2. Ειδικά κίνητρα για την παραμονή και επιστροφή ιατρών στο νησί.
3. Κήρυξη της κατάστασης ως έκτακτης ανάγκης στη δημόσια υγεία του νησιού.
4. Σχέδιο ουσιαστικής και διαρκούς ενίσχυσης των υποδομών και των ανθρώπων του νοσοκομείου.

Η ανοχή έχει τελειώσει. Το κράτος οφείλει να επιδείξει πράξεις, όχι άλλες καθυστερήσεις και διαβεβαιώσεις. Ζητούμε από τους βουλευτές του νομού να συνυπογράψουν την παρούσα επιστολή. Καλούμε τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

Η υγεία των νησιωτών μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Το Νοσοκομείο της Ρόδου ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ.

Με τιμή,

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΓΓΛΕΖΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΦΡΑΝΤΖΟΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ»

Διαβάστε ακόμη

Γυρίσματα σε Σαντορίνη και Ρόδο για τη διεθνή τηλεοπτική σειρά “Supercruising: Life at Sea S2”

Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στο Πρωτοβάθμιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της 2ης ΔΥΠΕ

Ξενοδοχοϋπάλληλοι Ρόδου προς τους τουρίστες: «Η πραγματικότητά πίσω από την καρτ ποστάλ»!

Και επίσημα δήμαρχος Λειψών η Ευαγγελίστρια Λαουντού

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς