Ναρκωτικές ουσίες είχε στο αυτοκίνητο που οδηγούσε χωρίς δίπλωμα

Ναρκωτικές ουσίες είχε στο αυτοκίνητο που οδηγούσε χωρίς δίπλωμα

Ναρκωτικές ουσίες είχε στο αυτοκίνητο που οδηγούσε χωρίς δίπλωμα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2136 ΦΟΡΕΣ

Συνολικά τέσσερα άτομα συνελήφθησαν σε Κω, Κάλυμνο και Λέρο γιατί δεν διέθεταν δίπλωμα οδήγησης για τα οχήματά τους, ενώ ένας εξ αυτών βρέθηκε να κατέχει και ναρκωτικές ουσίες.

Πιο αναλυτικά, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Ηρακλειδών εντόπισαν χθες στις 7.30 το απόγευμα, στην Καρδάμαινα της Κω, 23χρονο να οδηγεί Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο, χωρίς δίπλωμα. Επίσης, μέσα στο όχημά του ο 23χρονος κατείχε 2 γραμμάρια κάνναβης και δύο θρυμματιστές, που κατασχέθηκαν. Ο 23χρονος συνελήφθη και σε βάρος του κινήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία.

Αλλά και στη Λέρο, χθες στις 10 παρά δέκα το πρωί, εντοπίστηκε 48χρονη να οδηγεί δίκυκλη μοτοσικλέτα στερούμενη άδειας ικανότητας και συνελήφθη.

Τέλος στην Κάλυμνο, χθες στις 5 το απόγευμα, συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Καλύμνου ένας 18χρονος και ένας 25χρονος να κινούνται με δίκυκλη μοτοσικλέτα και μοτοποδήλατο αντίστοιχα, για τα οποία δεν είχαν δίπλωμα.

Σε βάρος όλων των συλληφθέντων κινήθηκε η νόμιμη διαδικασία και παραπέμφθηκαν αρμοδίως.

Διαβάστε ακόμη

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου

Προειδοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για απατηλό e-mail τύπου phishing με χρήση στοιχείων Europol

Ορκίστηκαν οι νέοι Υπαστυνόμοι Β΄ της Ελληνικής Αστυνομίας

Διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για τους νεαρούς που διέπραξαν απάτες στην Κάρπαθο

Ρόδος: Διώξεις σε Ρομά που άνοιγαν αυτοκίνητα και άρπαζαν ό,τι έβρισκαν