Ανακοίνωση-απάντηση του Συλλόγου Νοσοκομειακών Γιατρών στις δηλώσεις του υπουργού Υγείας για το Νοσοκομείο

Ανακοίνωση-απάντηση του Συλλόγου Νοσοκομειακών Γιατρών στις δηλώσεις του υπουργού Υγείας για το Νοσοκομείο

Ανακοίνωση-απάντηση του Συλλόγου Νοσοκομειακών Γιατρών στις δηλώσεις του υπουργού Υγείας για το Νοσοκομείο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3790 ΦΟΡΕΣ

Με αφορμή δηλώσεις του υπουργού Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη που αφορούσαν το Νοσοκομείο της Ρόδου, ο Σύλλογος Νοσοκομειακών Γιατρών Ρόδου επισημαίνει σε ανακοίνωσή του τα ακόλουθα:

«Δεν ισχύει η άποψή του για τις μη παραιτήσεις των γιατρών από τις Παθολογικές Κλινικές, καθώς και τη Νευροχειρουργική Κλινική. Οι παραιτήσεις δεν έχουν ανακληθεί, απλώς έχουμε καλέσει τόσο τη Διοίκηση του Γ.Ν. Ρόδου όσο και το υπουργείο να προβεί στις αναγκαίες προκηρύξεις για την κάλυψη των τεράστιων κενών σε γιατρούς.

Έχουμε δώσει αναλυτική κατάσταση για τις ελλείψεις στο Νοσοκομείο, τόσο σε ιατρικό προσωπικό όσο και σε νοσηλευτικό και διοικητικό με επιστολή μας στον υπουργό Υγείας.

Στην επίκλησή του για την ύπαρξη πολιτικών λόγων στη δημοσιοποίηση των προβλημάτων που ανακύπτουν καθημερινά, θα παρατηρήσουμε ότι μάλλον δεν είναι επαρκώς ενημερωμένος για την πραγματικότητα σήμερα στο Νοσοκομείο. Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι, αφού η κάλυψη των οργανικών θέσεων των γιατρών ανέρχεται στο 55% και ανάλογη δραματική εικόνα παρουσιάζεται και στους Νοσηλευτές. Η προσμέτρηση δε των ειδικευομένων γιατρών παραπέμπει στη δημιουργία ψευδών εντυπώσεων.

Στην αναφορά του για ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ θα του απαντήσουμε ότι ολιγάριθμοι γιατροί καλούνται να καλύψουν όλο τον μήνα τις Κλινικές και τα Τμήματα του Νοσοκομείου, χωρίς να πληρώνονται για τις επιπλέον εφημερίες. Δεν παρανομούν οι Νοσοκομειακοί γιατροί αλλά η Διοίκηση του Νοσοκομείου, η οποία όχι μόνο δεν πληρώνει δεδουλευμένες εφημερίες αλλά αρνείται και τη χορήγηση νόμιμων αδειών στους γιατρούς που τις ζητούν.

Το υπουργείο εκμεταλλεύεται το φιλότιμο των γιατρών που αναγκάζονται από Ιατρική Δεοντολογία να καλύπτουν έναν τεράστιο αριθμό εφημεριών λόγω της υποστελέχωσης που έχουμε αναφέρει.

Ως προς τη Διοίκηση του Νοσοκομείου τονίζουμε στον κ. Γεωργιάδη ότι αφού εμπιστεύεται τον κ. Σοκορέλο, ας βρει νόμιμο τρόπο να τον διορίσει κανονικό διοικητή μαζί με Διοικητικό Συμβούλιο ως οφείλει το υπουργείο να πράξει. Του θυμίζουμε ότι το Νοσοκομείο μας δεν έχει Διοικητικό Συμβούλιο, που είναι απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του, από το Μάιο του 2024, ο δε κ. Σοκορέλος εκτελεί χρέη αναπληρωτή διοικητή παράλληλα με τα καθήκοντα του διευθυντή Ορθοπαιδικής καθώς και διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας από τον Σεπτέμβριο του 2024.

Ο Πρόεδρος, Σάββας Καραταπάνης

Ο Γραμματέας, Γιάννης Ψαρομπάς»

Διαβάστε ακόμη

Γιώργος Χατζημάρκος: “Ευχαριστώ εκείνους που άντεξαν” - Από την εγκατάλειψη, στη νομιμότητα. Από την ντροπή, στην υπευθυνότητα

Νικήτας Γρύλλης: «Σύμη μου, η πατρίδα της καρδιάς μου»

Στη Ρόδο ο Πάνος Σόμπολος για την παρουσίαση του βιβλίου «Γυναικοκτονίες που συγκλόνισαν το Πανελλήνιο»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Χάλκης Λευτέρης Λαθουράκης

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική