Συνάντηση της ΤΕ ΕΟΠΕ με τον δήμαρχο Ρόδου Αλέξανδρο Κολιάδη
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 804 ΦΟΡΕΣ
Το προηγούμενο διάστημα, τα μέλη της ΤΕ ΕΟΠΕ Δωδεκανήσου πραγματοποίησαν συνάντηση με τον δήμαρχο Ρόδου Αλέξανδρο Κολιάδη, τον εντεταλμένο αθλητισμού Μιχαήλ Πλίγκο και τη Ματίνα Γιαννέλη, αντιδήμαρχο Παιδείας και Διοικητικών Υπηρεσιών και κυρίως φίλη του αθλητισμού και πρώην αθλήτρια του βόλεϊ.
Τα μέλη της τοπικής επιτροπής αναφέρουν τα ακόλουθα για την ανωτέρω συνάντηση με τον δήμαρχο: «Σκοπός της επίσκεψής μας ήταν να εκθέσουμε την ανησυχία μας και τους προβληματισμούς μας για την έλλειψη αθλητικών εγκαταστάσεων στο νησί μας, καθώς και για την κακή συντήρηση των υφιστάμενων.

Σε κλίμα σύμπνοιας και παραγωγικής διάθεσης θέσαμε τις προτάσεις μας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών και παρουσιάσαμε λύσεις μη χρονοβόρες και εύκολα υλοποιήσιμες από την τοπική αυτοδιοίκηση.
Τέλος, εισπράξαμε την καλή πρόθεση και διάθεση για υλοποίηση από την πλευρά του δήμου, εφόσον καταστεί δυνατή η εύρεσή των ανάλογων κονδυλίων.

Ευχόμαστε τα όνειρά μας να γίνουν πραγματικότητα και δεσμευόμαστε για την περαιτέρω ανάπτυξη του αθλήματος, που με λίγα λόγια σημαίνει να γεμίσουμε την όποια αθλητική εγκατάσταση με μικρούς και μεγάλους αθλητές.»

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News