Αύριο στο Κορακόνερο το LFC Ιαλυσού-ΠΑΟΚ για την 3η θέση στο Πανελλήνιο Κ17

Αύριο στο Κορακόνερο το LFC Ιαλυσού-ΠΑΟΚ για την 3η θέση στο Πανελλήνιο Κ17

Αύριο στο Κορακόνερο το LFC Ιαλυσού-ΠΑΟΚ για την 3η θέση στο Πανελλήνιο Κ17

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1135 ΦΟΡΕΣ

Μια σπουδαία συνάντηση, περισσότερο αναπτυξιακά, για το γυναικείο ποδόσφαιρο θα διεξαχθεί σήμερα και ώρα 17.00 στο ενωσιακό γήπεδο του Κορακόνερου ανάμεσα στην LFC Ιαλυσού και τον ΠΑΟΚ.

Πρόκειται για τον μικρό τελικό του Πανελληνίου πρωταθλήματος στην κατηγορία Κ17, με την ομάδα από τη Ρόδο να φτάνει στα ημιτελικά, αλλά να χάνει την πρόκριση στον τελικό από τον ΟΦΗ.

Όπως και να ‘χει, ο συγκεκριμένος αγώνας σημαίνει πολλά, καθώς οι παίκτριες αυτές υπό τις οδηγίες του Βαγγέλη Χατζηαντωνίου είχαν μια εξαιρετική πορεία και παράλληλα κάθε ευκαιρία να προσπαθήσουν για να φτάσουν ένα επίπεδο ψηλότερα.

Διαιτητής ορίστηκε ο Σάββας Κατσιδώνης και θα έχει βοηθούς τον Χρήστο Κασιώτη και τον Δημήτρη Δραγάτη, με 4ο τον Γιώργο Παγωνά.

Φυσικά, σημαντικό ρόλο θα παίξει κι ο φίλαθλος κόσμος ώστε η ομάδα να πάρει τη νίκη και την 3η θέση κι αυτό φαίνεται μέσα από τις δηλώσεις του προπονητή, του άμεσου συνεργάτη του αλλά και τριών παικτριών.

Αναλυτικά:

Βαγγέλης Χατζηαντωνίου: «Η πρόκριση στις τέσσερις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας δεν είναι τύχη. Είναι δουλειά, αφοσίωση, χαρακτήρας. Τώρα πάμε να το ολοκληρώσουμε όπως πρέπει με τη δύναμη που μας δίνουν οι φίλοι, οι γονείς και όσοι μας πίστεψαν από την αρχή.»

Μανώλης Βολιτάκης: «Είναι ένα ιστορικό παιχνίδι για μας, να διεκδικήσουμε την τρίτη θέση στην πρώτη μας συμμετοχή στο Πρωτάθλημα Γυναικών Κ17. Ο ΠΑΟΚ είναι δυνατός αντίπαλος, όμως τα κορίτσια είναι πανέτοιμα γι’ αυτή την πρόκληση. Ασφαλώς, αποτελεί ήδη μεγάλη επιτυχία που φτάσαμε στις τέσσερις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας.»

Γαβριέλα Καμπουράκη: «Είμαστε όλες πανέτοιμες να αντιμετωπίσουμε έναν δύσκολο αντίπαλο. Θα μπούμε δυναμικά, να δώσουμε το 100% του εαυτού μας, χωρίς κανένα άγχος και φόβο. Όλες για μία και μία για όλες''!

Φωτεινή Κουδούνη: «Είμαι ενθουσιασμένη για το παιχνίδι του Σαββάτου! Έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα, όπως κάθε φορά. Είμαστε έτοιμες να αντιμετωπίσουμε την ομάδα Κ17 του ΠΑΟΚ και να παίξουμε όμορφο ποδόσφαιρο, αυτό που αντιπροσωπεύει την πορεία μας σαν ομάδα. Οι αγώνες μας είναι γεμάτοι ένταση, προσπάθεια και ψυχή. Θέλουμε τον κόσμο μας δίπλα μας, όπως πάντα!»

Παρασκευή Τζανακάκη: «Έχουμε δουλέψει πολύ γι’ αυτό το παιχνίδι και θα μπούμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Σεβόμαστε τον αντίπαλο, αλλά στόχος μας είναι να κερδίσουμε. Θα μπούμε με πίστη και θέληση για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε».

 

Διαβάστε ακόμη

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς