Κοσμάς Σφυρίου: Όλοι με mini bus στο κέντρο της πόλης

Κοσμάς Σφυρίου: Όλοι με mini bus στο κέντρο της πόλης

Κοσμάς Σφυρίου: Όλοι με mini bus στο κέντρο της πόλης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3275 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Κοσμάς Σφυρίου

Όλοι με mini bus στο κέντρο της πόλης… ανεξάρτητα από το ποιον υποψήφιο δήμαρχο ψηφίσαμε, ανεξάρτητα από το ποιο κόμμα ψηφίσαμε στις εκλογές.

Σήμερα, αισθάνομαι την ανάγκη να γράψω για την εμπειρία μου, να έρχομαι στη δουλειά μου – στο κέντρο της πόλης – με τα mini bus του δήμου.

Παρκάρω το αυτοκίνητό μου στο δωρεάν parking στην Ακαντιά / λιμάνι. Μπαίνω στο κλιματιζόμενο mini bus, που ξεκινά κάθε 15΄ (8:30, 8:45, 9:00 κ.λπ.) και φθάνω στην Πλατεία Δημαρχείου:
ΗΡΕΜΟΣ, γιατί δεν χρειάζεται να ψάχνω θέση στάθμευσης, γυρνώντας γύρω-γύρω τα οικοδομικά τετράγωνα, να μη βρίσκω και να εκνευρίζομαι.
• Φθάνω στο κέντρο της πόλης ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ απ’ αυτόν που δαπανούσα, όταν φέρνω Ι.Χ. και «στριφογυρίζω» ψάχνοντας, ίσως μάταια, για να παρκάρω σε κάποιο κεντρικό δρόμο ή σε ιδιωτικό parking,
• στο οποίο – αν βρω θέση – πρέπει να πληρώσω 7 ευρώ για κάθε φορά που θα παρκάρω, ενώ στην Ακαντιά και με το mini bus είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Το μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο της πόλης μας αφορά ΟΛΟΥΣ, ανεξάρτητα από το ποια δημοτική αρχή ή ποιο κόμμα ψηφίσαμε. Μας ενοχλεί ΟΛΟΥΣ και δεν υπάρχει λύση αν δε μειώσουμε τον αριθμό των αυτοκινήτων που μπαίνουν στο κέντρο.

Το να «βυθίσουμε» τα αυτοκίνητα σε υπόγεια δημοτικά parking στο κέντρο (όπως επιχείρησε κάποτε μια άλλη δημοτική αρχή, αλλά αποτράπηκε, για τους γνωστούς σε όλους μας λόγους…) δεν λύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Το «κλειδί» είναι να μην φθάνουν στο κέντρο.

Το να επιβληθεί «δακτύλιος», με μονά – ζυγά εναλλάξ, δεν λύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, όπως δεν το έλυσε στην Αθήνα, όπου ανακούφιση έφερε μόνο το μετρό, γιατί κράτησε χιλιάδες Ι.Χ. έξω από το κέντρο.

Στο χέρι όλων μας, που κατοικούμε σ’ αυτή την πόλη, είναι να βάλουμε στις καθημερινές συνήθειες της ζωής μας το mini bus, αφήνοντας το Ι.Χ. στο λιμάνι, απ’ όπου – κάθε ένα τέταρτο – θα παίρνουμε το δικό μας λεωφορειάκι.

Θα μου πείτε, με δύο mini bus θα λυθεί το πρόβλημα; Όχι βέβαια!
• Χρειάζονται και άλλοι χώροι δωρεάν στάθμευσης περιμετρικά της πόλης (π.χ. στο «Καλλιπάτειρα», στο αρχαίο στάδιο ή όπου αλλού) και σαφώς περισσότερα mini bus.
• Να εξασφαλίζεται συχνότερη διέλευση των κλιματιζόμενων λεωφορείων (π.χ. ανά 5΄), ώστε να λειτουργήσει ένα αξιόπιστο συγκοινωνιακό σύστημα, που θα το «αγκαλιάσουν» οι κάτοικοι του νησιού μας. Συμπατριώτες/σες, οπωσδήποτε κάτι πρέπει να κάνουμε εμείς οι ίδιοι! Τώρα ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ από το mini bus της Ακαντιάς.

Διαβάστε ακόμη

Ιάκωβος Τσ. Κολαϊνής: Στη Μνήμη του Ιωάννη Ζίγδη - Παράδειγμα πολιτικού ανδρός προς μίμηση

Θάνος Ζέλκας: Η εποχή της κραυγής

Αγαπητός Ξάνθης: Λίγα λόγια για την επίτευξης ανακωχής (;) στη Λωρίδα της Γάζας. (Ο ρόλος της Ελλάδας)

Γιάννης Παρασκευάς: Τιβέριος Γράκχος: προς γνώση και συμμόρφωση ημών και αλλήλων

Νίκος Καρδούλας: Πρόοδος των δεικτών της ελληνικής οικονομίας την 6ετία 2019-2025 και πρόβλεψη για την 7ετία 2019-2026

Δρ. Κωνσταντίνος Π. Μπαλωμένος: «Η Γεωπολιτική της Ρωσικής Επιρροής και η στοχοποίηση της Ελλάδας»

Δημήτρης Γαλαντής: Ευρώπη στη Θάλασσα | Η Ανατολική Μεσόγειος, o εμπορικός πόλεμος και μια ένωση εκτός τόπου και χρόνου

Παναγιώτης Π. Κουνάκης: «Πώς πεθαίνουν οι Δημοκρατίες... σιωπηλά»