Κολωνάκια… μόνο για διακόσμηση!

Κολωνάκια… μόνο για διακόσμηση!

Κολωνάκια… μόνο για διακόσμηση!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1568 ΦΟΡΕΣ

Στη «Ροδιακή» είχε γραφτεί πριν λίγες μέρες ότι «Τέρμα η παράνομη στάθμευση στην περιοχή απέναντι από τους υπαίθριους ζωγράφους έξω από το “Νεώριο”. Στο σημείο έχουν πλέον τοποθετηθεί ειδικά κολωνάκια που εμποδίζουν τους οδηγούς να παρκάρουν παράνομα τα οχήματά τους, με αποτέλεσμα η διέλευση να γίνεται χωρίς προβλήματα».

Αναγνώστης μας που πέρασε χθες βράδυ από το σημείο απέναντι από τους υπαίθριους ζωγράφους έξω από το «Νεώριο» μας απέστειλε το εξής σχόλιο του με εμφανή αγανάκτηση: «Απίστευτο…! Τι χρησίμευσαν ακριβώς τα κολωνάκια; Μάλλον είναι μόνο για να τα βλέπουμε! Ο δρόμος ήταν γεμάτος αυτοκίνητα εκεί που υποτίθεται ότι δεν επιτρέπεται η στάθμευση. Το πρόβλημα όχι μόνο δεν λύθηκε, αλλά έγινε χειρότερο από ποτέ! Και εκείνη την ώρα μάλιστα, περνούσε λεωφορείο – ισά-ίσα κατάφερε να περάσει… Με τον κίνδυνο να γίνει ατύχημα να είναι τεράστιος. Είναι να απορεί κανείς… Τι νόημα έχουν τα κολωνάκια αν όλοι συνεχίζουν να παρκάρουν όπως θέλουν;»

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls