Ο δήμαρχος για τις φωτιές στον Άγιο Σουλά

Ο δήμαρχος για τις φωτιές στον Άγιο Σουλά

Ο δήμαρχος για τις φωτιές στον Άγιο Σουλά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1194 ΦΟΡΕΣ

Επιβεβαιώθηκε ότι πρόκειται για εμπρησμούς, ανέφερε ο δήμαρχος, Αλέξανδρος Κολιάδης, στο δημοτικό συμβούλιο, αναφερόμενος στις φωτιές που εκδηλώθηκαν στον Άγιο Σουλά η πρώτη και στη Σορωνή η δεύτερη, πάλι κοντά δηλαδή, γύρω στον Δεκαπενταύγουστο.

Από τη στιγμή που έχει επιβεβαιωθεί το παραπάνω, προφανώς και πρόκειται για ένα γεγονός που θα πρέπει να προβληματίσει τις αρμόδιες Αρχές και να ενεργήσουν αναλόγως.

Πάντως, με αφορμή αυτό, στη συνεδρίαση, τόσο ο δήμαρχος όσο και σύμβουλοι εξήραν τη λειτουργία της Πολιτικής Προστασίας του δήμου αυτό το καλοκαίρι που, όπως ειπώθηκε, ξεχώρισε σε επίπεδο χώρας. Και είναι αλήθεια ότι στην παραπάνω περιοχή όσο και σε άλλες που εκδηλώθηκαν πυρκαγιές και απεφεύχθησαν τα χειρότερα, όπως φάνηκε, αυτό έγινε χάρη στον συντονισμό και την άμεση δράση όλων: Πυροσβεστικής, Πολιτικής Προστασίας δήμου και περιφέρειας, εθελοντικών ομάδων και εθελοντών. Το θέμα είναι, βέβαια, να φθάσουμε σε ένα σημείο να είναι… αχρείαστη η παρέμβασή τους…

Κυρ. Π.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!