Ευγενική προσφορά από τον Όμιλο Μήτση στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1652 ΦΟΡΕΣ
Με μια γενναιόδωρη χειρονομία κοινωνικής ευθύνης, ο Όμιλος Μήτση προχώρησε σε σημαντική χορηγία προς το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά τον εξοπλισμό του σχολείου και δημιουργώντας έναν καλαίσθητο χώρο υποδοχής. Η προσφορά αυτή τιμήθηκε σε ειδική τελετή κατά τον Αγιασμό της νέας σχολικής χρονιάς, παρουσία εκπροσώπων του Ομίλου και της σχολικής κοινότητας.
Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου, ημέρα του Αγιασμού και της επίσημης έναρξης της σχολικής χρονιάς, ο διευθυντής του σχολείου, κ. Βενέτιος Θωμίδης, απηύθυνε πρόσκληση στον Όμιλο Μήτση προκειμένου να τιμηθεί η προσφορά του προς το σχολείο.

Στην τελετή παρευρέθηκαν οι εκπρόσωποι του Ομίλου, κ. Ελευθέριος Τσουκαλάς και κ. Σωτήριος Μπίλλης, οι οποίοι, αφού απηύθυναν θερμούς χαιρετισμούς προς μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, αναφέρθηκαν στο κοινωνικό έργο του Ιδρύματος, τονίζοντας τη δέσμευσή του για στήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της πλήρως ανακαινισμένης αίθουσας διδασκαλίας — εξοπλισμένης με καινούργια θρανία, καρέκλες, έδρα διδασκαλίας και κουρτίνες — προσφορά του Ομίλου Μήτση. Επίσης, ένας νέος χώρος υποδοχής, διαμορφωμένος με σαλόνι που επίσης προσφέρθηκε από τον Όμιλο, κοσμεί πλέον την είσοδο του σχολείου, προσφέροντας ένα φιλόξενο περιβάλλον για γονείς και επισκέπτες.

Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και η εκπαιδευτική κοινότητα του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Ρόδου ευχαριστούν θερμά τον Όμιλο Μήτση, καθώς και τους εκπροσώπους του, κ. Τσουκαλά και κ. Μπίλλη, για τον εξοπλισμό που απλόχερα προσέφερε στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου και δεσμεύτηκε για μελλοντική συνεργασία και στήριξη.

Η πολύτιμη αυτή συνεισφορά ενισχύει ουσιαστικά την υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου, συμβάλλοντας στη βελτίωση της καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών. Η πρωτοβουλία του Ομίλου αποτελεί παράδειγμα κοινωνικής ευαισθησίας και υπευθυνότητας, αναδεικνύοντας τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και φορέων της κοινωνίας για τη βελτίωση της παιδείας.