Έμεινε αήττητος (1 - 1) στην πρωτεύουσα ο Διαγόρας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1333 ΦΟΡΕΣ
Ο Διαγόρας συνέχισε αήττητος στην Αθήνα, παίρνοντας πολύτιμη ισοπαλία (1-1) απέναντι στη Νέα Ιωνία για τη 2η αγωνιστική του 5ου ομίλου της Γ’ Εθνικής. Η ομάδα του Βαγγέλη Χοσάδα ξεκίνησε δυνατά και στο 14’ πήρε το προβάδισμα με κεφαλιά του Λα Τόρε, δείχνοντας εξαιρετική εικόνα στο πρώτο ημίχρονο, το οποίο έκλεισε με το σκορ στο 0-1.
Στην επανάληψη οι γηπεδούχοι ανέβασαν ρυθμό και βρήκαν την ισοφάριση στο 64’ με τον Πλατέλλα, ο οποίος έφερε το παιχνίδι στα ίσια. Παρά την πίεση που δέχθηκε στη συνέχεια, ο «γηραιός» κράτησε με σωστή αμυντική λειτουργία, ενώ είχε και στιγμές που θα μπορούσε να πετύχει δεύτερο γκολ.
Το τελικό 1-1 αφήνει ικανοποίηση στον Διαγόρα, καθώς ήρθε απέναντι σε έναν ισχυρό αντίπαλο και εκτός έδρας, επιβεβαιώνοντας το θετικό ξεκίνημα της ομάδας στο φετινό πρωτάθλημα.
Οι συνθέσεις των ομάδων:
ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ: Αντωνόπουλος, Βέσι (76’ Τσακίρης), Παυλίδης, Ροκάι, Γλυνός, Καμαρά (81’ Δρίσκος), Σάκα (85’ Ηλιόπουλος), Καμπάς, Συρεγγέλας (76’ Βαλμάς), Πλατέλλας, Παρασκευόπουλος (46’ Ενγκουέμ).
ΔΙΑΓΟΡΑΣ: Μπλατσιώτης, Οικονομίδης, Σουλάι, Πογοσιάν (88’ Ζούμπης), Ιμεραλιλάι, Λα Τόρε (68’ Πρέτσι), Πιτέο (88’ Τσιρλίνι), Αλιμερκάι, Σαρλής (79’ Νικολάου), Ζελέκου (79’ Καρπαθάκης).

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News