Στην 9η Σύνοδο Προέδρων Ιατρικών Συλλόγων η Θάλεια Γεωργά

Στην 9η Σύνοδο Προέδρων Ιατρικών Συλλόγων η Θάλεια Γεωργά

Στην 9η Σύνοδο Προέδρων Ιατρικών Συλλόγων η Θάλεια Γεωργά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 755 ΦΟΡΕΣ

Όλα όσα ανέφερε η πρόεδρος του Δωδεκανησιακού Συλλόγου Αυτοάνοσων Νοσημάτων Αρθρίτιδας & Λύκου «ΘΑΛΕΙΑ»

Η κα Θάλεια Γεωργά, πρόεδρος του Δωδεκανησιακού Συλλόγου Αυτοάνοσων Νοσημάτων Αρθρίτιδας & Λύκου «ΘΑΛΕΙΑ», αναφέρθηκε στη μάχη των χρόνιων ασθενών και την ανάγκη ύπαρξης μόνιμου ιατρού ρευματολόγου στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου, με αφορμή την πρόσκληση της στην 9η Σύνοδο Προέδρων Ιατρικών Συλλόγων.

Στην ομιλία της η κα Γεωργά ως «επαγγελματίας ασθενής» όπως συνηθίζει να αποκαλεί τον εαυτό της με χιούμορ και τρυφερότητα, ανέφερε πως για περισσότερα από 12 χρόνια με δεκάδες επιστολές προς τους καθ’ ύλην αρμόδιους, ο Δωδεκανησιακός Σύλλογος «ΘΑΛΕΙΑ» διεκδικεί την παρουσία ιατρού ρευματολόγου στο δημόσιο σύστημα υγείας της Ρόδου, καθώς ασθενείς με χρόνια αυτοάνοσα και ρευματικά νοσήματα στερούνται ισότιμης πρόσβασης σε ποιοτική φροντίδα.
«Για πολλούς, η επίσκεψη σε ιδιώτη γιατρό είναι οικονομικά ανέφικτη, ενώ η μετακίνηση εκτός νησιού συχνά είναι σωματικά και ψυχολογικά δύσκολη, ακόμη και αδύνατη. Η δημόσια ιατρική φροντίδα δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη, ζήτημα ποιότητας ζωής και αξιοπρέπειας», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Υπογράμμισε επίσης τα μικρά και μεγάλα εμπόδια της καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν οι χρόνια πάσχοντες στη Ρόδο σχετικά με την προσβασιμότητα,
την κυκλοφορία, τη γραφειοκρατία, την ψηφιακή εξοικείωση που απαιτούν οι νέες διαδικασίες. «Η αξιοπρέπεια του ασθενούς πολλές φορές κρύβεται πίσω από ένα χαμόγελο, πίσω από τη δύναμη να μη φανερώσει την κούραση ή την ανημπόρια του. Αυτή είναι η αθέατη μάχη της καθημερινότητας», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

Η Πρόεδρος του Δωδεκανησιακού Συλλόγου «ΘΑΛΕΙΑ» απεύθυνε έκκληση προς τα μέλη του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου και κάθε αρμόδιο φορέα, ώστε το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου να αποκτήσει μόνιμο ιατρό ρευματολόγο, μιας και από το 2021, η θέση έχει ενταχθεί στο οργανόγραμμα του νοσοκομείου. «Ας μην ξεχάσουμε κανέναν, ούτε τον ασθενή, ούτε τον νησιώτη, ούτε τον αδύναμο».

Η κα Γεωργά ευχαρίστησε τον Ιατρικό Σύλλογο Ρόδου, τον πρόεδρο κ. Ηλία Τσέρκη, αλλά και τον τ. πρόεδρο κ. Χρήστο Μαντά, για τη συνεχή τους συμπαράσταση όλα αυτά τα χρόνια και δήλωσε ότι θα συνεχίσει με αφοσίωση τον αγώνα για την υγεία, την αξιοπρέπεια και την ποιότητα ζωής των χρονίως πασχόντων στα Δωδεκάνησα.

 

Διαβάστε ακόμη

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Χάλκης Λευτέρης Λαθουράκης

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα