Ο Μιχάλης Ίκουτας παρουσίασε τις νέες εξελίξεις στο AI στο Digi Hotel Stage της Xenia

Ο Μιχάλης Ίκουτας παρουσίασε τις νέες εξελίξεις στο AI στο Digi Hotel Stage της Xenia

Ο Μιχάλης Ίκουτας παρουσίασε τις νέες εξελίξεις στο AI στο Digi Hotel Stage της Xenia

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 622 ΦΟΡΕΣ

Με μεγάλη συμμετοχή από ξενοδόχους, επαγγελματίες του τουρισμού και στελέχη του κλάδου πραγματοποιήθηκε σήμερα, 23 Νοεμβρίου, η ομιλία του Μιχάλη Ίκουτα, Managing Partner της Three Sixty Marketing, στο Digi Hotel Stage της έκθεσης Xenia 2025.

Με θέμα «Οι πιο σύγχρονες εξελίξεις στο AI και πώς διαμορφώνουν το μέλλον του Hospitality Marketing», ο Μιχάλης ανέλυσε τις πραγματικές εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στη φιλοξενία — από το AI-driven performance marketing και το predictive analytics, μέχρι τα automated workflows, τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών επισκεπτών και τη νέα εποχή στο περιεχόμενο.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Απόστολος Αϊβάλης, CEO της Knocrunch, ενώ στο πάνελ συμμετείχαν η Άννα Μπακούλη, Digital Marketer στην WebTourism, και ο Αλέξανδρος Φιλιόπουλος, Instructor του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ.

Οι ομιλητές αντάλλαξαν απόψεις για:

  • τις τεχνολογίες AI που αλλάζουν το digital marketing των ξενοδοχείων
  • τη σημασία της ανάλυσης δεδομένων για αποτελεσματικότερο customer journey
  • το περιεχόμενο νέας γενιάς που προκύπτει από εργαλεία AI δημιουργίας
  • το πώς οι σύγχρονες ομάδες marketing οφείλουν να εξελιχθούν για να ανταποκριθούν στη νέα εποχή

Η παρουσίαση έκλεισε με συζήτηση και Q&A, όπου οι παρευρισκόμενοι ξενοδόχοι έδειξαν ιδιαίτερη ενδιαφέρον για πρακτικές εφαρμογές, real case studies και τρόπους άμεσης υιοθέτησης AI στις επιχειρήσεις τους.

Η Three Sixty Marketing συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων, επενδύοντας σε καινοτόμες AI λύσεις και σύγχρονες στρατηγικές για τον τομέα της φιλοξενίας.

Διαβάστε ακόμη

Πάνω από 31 εκατ. οι ξένοι επισκέπτες στο 9μηνο στη χώρα μας

Όταν οι τουρίστες φεύγουν: Η ζωή τον χειμώνα σε 3 μικρά ελληνικά νησιά, οι καθημερινές αγωνίες των κατοίκων

Ρόδος: Δυναμικά εξελίσσεται η κρουαζιέρα – Ενδιαφέρον για home port από αμερικανική εταιρεία

ΕΟΤ – Ταξίδια εξοικείωσης: Κρήτη Ρόδος και Μακεδονία στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της βρετανικής τουριστικής αγοράς

MSC Cruises: Επενδύουμε στην Ελλάδα – Η κρουαζιέρα είναι μέρος της λύσης, όχι το πρόβλημα

Διψήφια μείωση της κίνησης σε παλάτι ιπποτών και ακρόπολη Λίνδου τον φετινό Ιούλιο

Διαφωνεί η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου με τη διαδικασία πρόσληψης εποχικών εργαζομένων από τις Φιλιππίνες

35 εκατ. επιβάτες και αύξηση 2,7% στα 14 αεροδρόμια της Fraport για το δεκάμηνο του 2025