Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών Μπελλενείου Γυμνασίου Λέρου και Γυμνασίου Eτζίμα Ιαπωνίας

Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών Μπελλενείου Γυμνασίου Λέρου και Γυμνασίου Eτζίμα Ιαπωνίας

Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών Μπελλενείου Γυμνασίου Λέρου και Γυμνασίου Eτζίμα Ιαπωνίας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 657 ΦΟΡΕΣ

Με πρωτοβουλία της πρεσβείας της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου του Μπελλενείου Γυμνασίου Λέρου συμμετείχαν στις 27 Νοεμβρίου 2025 σε μια ιδιαίτερη διαδικτυακή συνάντηση με τους συνομηλίκους τους από την πόλη Eτζίμα της Ιαπωνίας.

Στόχος της δράσης ήταν η ενίσχυση της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και η προώθηση της αγγλικής γλώσσας ως μέσο διεθνούς συνεννόησης, ενώ παράλληλα, αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές να μάθουν ο ένας για τη ζωή και τις συνήθειες του άλλου, δημιουργώντας έτσι ισχυρούς δεσμούς φιλίας και αλληλεγγύης.

Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή του το Μπελλένειο Γυμνάσιο αναφέρει τα εξής:

«Στις 27 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου του Μπελλενείου Γυμνασίου συμμετείχαν σε διαδικτυακή διακρατική συνάντηση με μαθητές Γυμνασίου της πόλης Eτζίμα της Ιαπωνίας. Η δράση υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Πρεσβείας της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, παρουσία του Πρέσβη και συνεργατών του, οι οποίοι παρακολούθησαν τη διαδικτυακή συνεδρία.

Στόχος της συνάντησης ήταν αφενός η ενίσχυση της διαπολιτισμικής αλληλεπίδρασης μεταξύ των μαθητών των δύο χωρών και αφετέρου η προώθηση της χρήσης της αγγλικής γλώσσας ως μέσου διεθνούς επικοινωνίας. Κατά τη διάρκεια της δίωρης συνεργασίας, οι μαθητές των δύο σχολείων, με τη στήριξη των καθηγητών αγγλικής γλώσσας, συστήθηκαν, αντάλλαξαν πληροφορίες για την καθημερινότητά τους, το σχολικό περιβάλλον και τις τοπικές τους συνήθειες, ενώ παρουσίασαν στοιχεία και εικόνες από τον τόπο τους, αναδεικνύοντας τις φυσικές ομορφιές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.

Το κλίμα υπήρξε θερμό, δημιουργικό και ενθουσιώδες, με τους συμμετέχοντες να επιδεικνύουν ενεργή συμμετοχή και ενδιαφέρον καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία, με τους μαθητές και των δύο πλευρών να εκφράζουν την επιθυμία τους για επανάληψη της συνεργασίας στο άμεσο μέλλον.

Η σχολική μας μονάδα ευχαριστεί θερμά την πρεσβεία της Ιαπωνίας για τη στήριξη και την πρωτοβουλία της, καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που συνέβαλαν στην επιτυχή υλοποίηση της δράσης.»

Διαβάστε ακόμη

«Ξετυλίγοντας το κουβάρι της σχολικής ζωής - Ο θεσμός του Συμβούλου Σχολικής Ζωής (ΣΣΖ)»

Καζούλλειο – 2ο Γενικό Λύκειο Ρόδου: Η Ρόδος και η γέννηση του ελληνικού αλφαβήτου

Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της γενικής προξένου της Τουρκίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το Γυμνάσιο Σορωνής στον χάρτη των Plastic Clever Schools

Το Καζούλλειο Λύκειο γράφει… ιστορία

Βιωματικά εργαστήρια στη Ρόδο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με τη μέθοδο LEGO Serious Play

Νιώθοντας την ανάσα της Γης: Το Εσπερινό Γυμνάσιο Ρόδου στη Νίσυρο