Δράσεις του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης

Δράσεις του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης

Δράσεις του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 625 ΦΟΡΕΣ

Η «εξωστρέφεια» του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης του δήμου Ρόδου, είναι ο στόχος για την πρόεδρό του, Σουσάνα Καρδούλια, η οποία, με δηλώσεις της χθες, κάλεσε όλους τους ροδίτες να το στηρίζουν και να επισκέπτονται γιατί είναι ο «ναός της τέχνης» στη Ρόδο.

Όσο για αυτή την περίοδο, φιλοξενεί την έκθεση του Δημήτρη Κοζά, ενός Ρόδιου καλλιτέχνη, με έργα ζωγραφικής και χαρακτικής, αποφοίτου της σχολής καλών τεχνών.

Θα ακολουθήσει έκθεση με γλυπτά στη Νέα Πτέρυγα του Νεστορίδειου Μελάθρου, η οποία θα περιλαμβάνει και μεγάλα έργα ζωγραφικής. Στην πορεία θα φιλοξενηθεί έκθεση από την Βουλή των Ελλήνων για την εισβολή στην Κύπρο.

Παράλληλα, έχουν ήδη ξεκινήσει τα εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά του δημοτικού με τη Ροδίτισσα Άννα Παπαμάρκου και όλα αυτά θα ολοκληρωθούν λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Ακόμη, σύμφωνα με την κα Καρδούλια, σχεδιάζουν και κάποιες αφηγήσεις παραμυθιών και σκέψεις για εργαστήρια, για μεγάλους και για μικρούς.

Δήλωσε συγκεκριμένα η κα Καρδούλια: «Αυτό που είναι σημαντικό είναι η εξωστρέφεια του μουσείου, ειδικά τη χειμερινή περίοδο γιατί διαθέτει πολύ σημαντική συλλογή, είναι ο ναός της τέχνης του δήμου Ρόδου και πρέπει να το αγκαλιάσουμε όλοι και να στηρίξουμε και τις εκδηλώσεις, τις εκθέσεις και τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Και ζητάω από τον κόσμο να το στηρίζει και να το επισκέπτεται».

Διαβάστε ακόμη

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο