Μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Ρόδου «Βενετόκλειο» εν δράσει: Χριστουγεννιάτικες πρωτοβουλίες αλληλεγγύης και προσφοράς

Μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Ρόδου «Βενετόκλειο» εν δράσει: Χριστουγεννιάτικες πρωτοβουλίες αλληλεγγύης και προσφοράς

Μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Ρόδου «Βενετόκλειο» εν δράσει: Χριστουγεννιάτικες πρωτοβουλίες αλληλεγγύης και προσφοράς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1737 ΦΟΡΕΣ

Στο πνεύμα των Χριστουγέννων, το 1ο Γενικό Λύκειο Ρόδου – «Βενετόκλειο» ανοίγει την καρδιά του στην κοινωνία, υλοποιώντας δράσεις αλληλεγγύης και προσφοράς. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και η σχολική κοινότητα ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη, να μοιράσουν χαμόγελα και να μεταδώσουν το μήνυμα της αγάπης, της ανθρωπιάς και της συλλογικής ευθύνης, χαρίζοντας σε μικρούς και μεγάλους μια γιορτινή νότα ελπίδας και αισιοδοξίας.

Ειδικότερα, το Σχολείο αναφέρει τα εξής:

«Με αφορμή τις ημέρες των Χριστουγέννων, το 1ο Γενικό Λύκειο Ρόδου - “Βενετόκλειο” υλοποίησε μια σειρά δράσεων κοινωνικής προσφοράς, εθελοντισμού και αλληλεγγύης, με τη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών και της ευρύτερης σχολικής κοινότητας.

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε Εθελοντική Αιμοδοσία, αναδεικνύοντας έμπρακτα τη σημασία της ανιδιοτελούς προσφοράς και της κοινωνικής ευθύνης, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων αναγκών.

Παράλληλα, συγκεντρώθηκε μεγάλη ποσότητα τροφίμων, η οποία παραδόθηκε στις δομές αστέγων του δήμου Ρόδου, στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, στο παντοπωλείο της Ιεράς Μητρόπολης Ρόδου, καθώς και στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Ρόδου, με στόχο τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.

Στο πλαίσιο των χριστουγεννιάτικων δράσεων πραγματοποιήθηκε επίσης φιλανθρωπικό μπαζάρ στο κέντρο της πόλης, στις 19 και 20 Δεκεμβρίου, το οποίο διοργανώθηκε από μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου. Το χρηματικό ποσό που συγκεντρώθηκε θα διατεθεί σε κοινωνικές δομές, ενισχύοντας περαιτέρω το πνεύμα αλληλεγγύης και κοινωνικής προσφοράς.

Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η δράση δημιουργίας χειροποίητων χριστουγεννιάτικων ευχετήριων καρτών από τους μαθητές, οι οποίες παραδόθηκαν στην Ογκολογική Μονάδα του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, συνοδευόμενες από την ερμηνεία των παραδοσιακών καλάντων, μεταφέροντας μηνύματα αισιοδοξίας, ελπίδας και ανθρώπινης ζεστασιάς.

Το σχολείο συνεχίζει να καλλιεργεί αξίες όπως η αλληλεγγύη, ο εθελοντισμός και ο ενεργός κοινωνικός ρόλος των μαθητών, αποδεικνύοντας ότι η εκπαίδευση δεν περιορίζεται μόνο στη γνώση.

Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά σε όλους!»

Διαβάστε ακόμη

Καζούλλειο – 2ο Γενικό Λύκειο Ρόδου: Η Ρόδος και η γέννηση του ελληνικού αλφαβήτου

Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της γενικής προξένου της Τουρκίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το Γυμνάσιο Σορωνής στον χάρτη των Plastic Clever Schools

Το Καζούλλειο Λύκειο γράφει… ιστορία

Βιωματικά εργαστήρια στη Ρόδο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με τη μέθοδο LEGO Serious Play

Νιώθοντας την ανάσα της Γης: Το Εσπερινό Γυμνάσιο Ρόδου στη Νίσυρο

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα για την αποστολή των αποτελεσμάτων με SMS