Το «ευχαριστώ» στον Βασίλη Βαγιανάκη

Το «ευχαριστώ» στον Βασίλη Βαγιανάκη

Το «ευχαριστώ» στον Βασίλη Βαγιανάκη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1196 ΦΟΡΕΣ

Δημόσιες ευχαριστίες απευθύνει στον πρώην πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου Βασίλη Βαγιανάκη, ο κοινοτικός σύμβουλος Φανών Βασίλης Νικολίτσης, για το ενδιαφέρον που έδειξε κατά τη θητεία του στην επίλυση των προβλημάτων που παρουσιάζει το λιμενικό καταφύγιο.

Τα προβλήματα είναι χρόνια και γνωστά, και αφορούν κυρίως τον καθαρισμό της εισόδου-εξόδου για τα σκάφη των αλιέων της περιοχής.

Όπως αναφέρει στη «Ροδιακή», ο κ. Βαγιανάκης έκανε πολύ καλή δουλειά τα δύο χρόνια που διετέλεσε πρόεδρος του ΔΛΤΝΔ, επιδεικνύοντας ιδιαίτερο ζήλο, ενώ ο κ. Νικολίτσης εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι το ίδιο θα γίνει και από τον νέο πρόεδρο Γιώργο Παυλούς, που ορίστηκε πρόσφατα από τον δήμαρχο Ρόδου Αλέξανδρο Κολιάδη. Με την ευκαιρία τού ευχήθηκε καλή δύναμη στο έργο του, από το νέο πόστο στο οποίο τοποθετήθηκε.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ